مدیر کل بیمه‌های سلامت وزارت تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی از در دستورکار قرار گرفتن تعیین تعرفه‌های تشخیصی درمانی سال 93 در دبیرخانه شورای عالی بیمه خبرداد و گفت: مطمئنا قبل از پایان سال جاری تعرفه‌های تشخیصی درمانی سال 93 را به هیات دولت ارائه خواهیم کرد.

سلامت نیوز: مدیر کل بیمه‌های سلامت وزارت تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی از در دستورکار قرار گرفتن تعیین تعرفه‌های تشخیصی درمانی سال 93 در دبیرخانه شورای عالی بیمه خبرداد و گفت: مطمئنا قبل از پایان سال جاری تعرفه‌های تشخیصی درمانی سال 93 را به هیات دولت ارائه خواهیم کرد.

محمد باقر هوشنگی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه سعی داریم با شروع سال 93 تعرفه‌های تشخیصی درمانی سال آینده را ابلاغ کنیم، اظهار کرد: کارشناسی بر روی تعیین میزان تعرفه‌های درمانی در سال آینده آغاز شده است، اما میزان افزایش میانگین تعرفه‌ها فعلا مشخص نیست.

مدیرکل بیمه‌های سلامت وزارت تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: تعیین تعرفه‌های تشخیصی درمانی در سال جاری زودتر از سال گذشته در دستورکار قرار گرفته و علت آن‌هم تاکید وزرای رفاه ‌و بهداشت برای ابلاغ بموقع تعرفه‌هاست.

به گفته هوشنگی سال گذشته تعرفه‌های تشخیصی درمانی قبل از پایان سال و در زمانی مناسب به هیات دولت ارسال شد، اما ابلاغ آن سه ماه بعد و در پایان خرداد ماه سال 92 انجام گرفت.

به گزارش ایسنا این در حالیست که تعرفه‌های تشخیص درمانی سال جاری نسبت به سال 91 به طور میانگین 18 درصد در بخش دولتی و 29 درصد در بخش خصوصی افزایش یافته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha