سلامت نیوز : ناظر منتخب وزیر بهداشت در نشست روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی پایتخت گفت: گروه‌های کارشناسی حقوقی و آموزشی برای انتزاع دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران تشکیل شده است و در فضای دوستانه و احترام روند انتزاع کامل دانشگاهها به سرعت پیش می‌رود.

فریدون نوحی در گفت‌وگو با فارس در مورد نشست روسای دانشگاههای علوم پزشکی پایتخت درباره وضعیت انتزاع دانشگاههای تهران و ایران، گفت: این نشست ها برای حل مشکلات دانشگاههای مربوطه در فضای مساعد برگزار شد و موردی از اینکه نشانگر اختلاف میان روسا باشد وجود ندارد.

ناظر منتخب وزیر بهداشت در این جلسه افزود: با توجه به شرایط حاکم به نظر می‌رسد خیلی سریعتر از آنچه پیش بینی می‌شد به نتیجه برسند و این تفاهم در تمام موارد به دلیل حاکم بودن نگاه ملی در جلسات است.

نوحی ادامه داد: حساسیت ویژه‌ای در جلسات بر سر موضوع خاصی وجود ندارد و حفظ احترام، برطرف کردن نیاز پرسنل و نیروها و تامین امکانات آموزشی مورد نیاز از اهداف این نشست بوده است.

رئیس بیمارستان قلب شهید رجایی گفت: گروههای کارشناسی حقوقی بر سر مسئله بودجه دانشگاه علوم پزشکی ایران و گروههای کارشناسی آموزشی از هر سه دانشگاه علوم پزشکی موضوعات را بررسی می کنند و نتایج را در اختیار روسا قرار می دهند.

وی با اشاره به اینکه جزئیات نتایج کار کارشناسی هنوز به دست نیامده گفت:وضعیت دانشجویان ورودی 90 و 91 که جزء دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند مشخص است و هر سه دانشگاه برسر آن اتفاق نظر دارند، در عین حال برخی امکانات در دانشگاه علوم پزشکی ایران ممکن است زیاد باشد که امکان استفاده را در صورت تمایل دانشجویان تهرانی به آنها داده‌اند.

نوحی گفت: این جلسات قرار است هر هفته برگزار شود و شنبه هفته آینده جلسه بعدی خواهد بود.تاکنون دو نشست برگزار شده و در نتیجه با فضای دوستانه حاکم بر جلسه،وضعیت انتزاع دانشگاهها زودتر به نتیجه خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha