سلامت نیوز : رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر از ارائه بیش از ۲۸ هزار خدمت پزشکی به زائران ایرانی در حج تمتع امسال خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دکتر سیدعلی ریاض، درباره خدمات ارائه شده توسط مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر از ابتدای شروع حج تمتع امسال تا ۲۸ مهرماه گفت: از ابتدای شروع حج تمتع ۲۸ هزار و ۳۳۹ خدمت به زائران ایرانی ارائه شده که ۱۹ هزار و ۶۶۱ خدمت در مکه‌مکرمه و 8678 خدمت در مدینه‌منوره بود.

وی با تاکید بر اینکه جمع کل ویزیت‌های تخصصی انجام شده در این بازه زمانی 6260 ویزیت بود افزود: 4626 ویزیت در مکه و ۱۶۳۴ ویزیت در مدینه انجام شده است.

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر خدمات پاراکلینیکی ارائه شده به زائران را در مکه مکرمه 2722 خدمت و در مدینه ۶۵۲ خدمت اعلام و خاطرنشان کرد: 1984 خدمت سرپایی در این مدت در مکه و ۸۰۶ خدمت سرپایی در مدینه انجام شده است.

ریاض با اشاره به اینکه در حج تمتع امسال تا ۲۸ مهرماه، ۶۰۷ تن در مکه و ۱۴۴ تن در مدینه بستری شده‌اند افزود: در حال حاضر ۶۶ تن در بیمارستان مکه بستری هستند. همچنین در حج تمتع امسال هفت زائر ایرانی در بیمارستان سعودی بستری شده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha