سلامت نیوز : مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان تهران از تسویه مطالبات بیمارستان‌ها خبر داد.

سید علی جمالیان در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اقدامات سازمان تامین اجتماعی برای تصویه مطالبات داروخانه‌ها و بیمارستان‌ها اظهار داشت: در اقدامی بی‌سابقه توانستیم مطالبات مراکز داروخانه‌ها که به عنوان مطالبات سرپایی تعریف می‌شود را تا پایان مردادماه بپردازیم.

وی افزود: در این زمینه 60 درصد مطالبات داروخانه‌ها پرداخت شده است و این در شرایطی است که هنوز تمام مدارک حسابرسی داروخانه‌ها رسیدگی آن کامل نشده است ولی با تصمیم سازمان این کار صورت پذیرفت تا داروخانه‌ها بدون مشکل اعتباری بتوانند به کار خود با قوت بیشتری ادامه دهند.

جمالیان درباره پرداخت مطالبات بیمارستان‌ها نیز خاطرنشان کرد: مطالبات بیمارستان‌ها تا اردیبهشت‌ماه پرداخت شده است ولی امیدواریم در هفته‌های آینده مطالبات بیمارستان‌ها را تا پایان تیرماه نیز بپردازیم.

براساس روند کاری بیمه‌ها و براساس گفته مسئولان بیمه ای، پرداخت مطالبات بیمارستانها و داروخانه‌ها همیشه با چند ماه وقفه صورت می‌پذیرد تا اقدامات حسابرسی و کارشناسی لازم صورت پذیرد که در این راستا مسئولان جدید سازمان تامین اجتماعی قول بر کاهش این زمان داده اند تا در مدت زمان کمتری مطالبات بیمارستانها و داروخانه‌ها را پرداخت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha