شادی مکی تعداد خبر 30

  • شادی مکی  فارغ‌التحصیل رشته حقوق‌بین‌الملل و  خبرنگار حوزه اجتماعیست که سال‌ها در رسانه‌های مختلف از جمله خبرگزاری‌های ایلنا، آنا، پایگاه‌های خبری تحلیلی رویداد24 و جامعه 24 وسلامت نیوز فعالیت کرده است.
    انعکاس مشکلات مردم در اقصی نقاط کشور از مسائلیست که برای او دارای اهمیت خاص است

  • صنعت پورن چگونه زندگی عاطفی و جنسی شما را تخریب می‌کند؟!

    صنعت پورن چگونه زندگی عاطفی و جنسی شما را تخریب می‌کند؟!

    این روزها مشاهده فیلم‌ پورن تبدیل به موضوعی عادی شده و حتی برای برخی از افراد نوعی وعده روزانه تلقی می‌شود غافل از اینکه مشاهده مداوم این نوع فیلم چه آثار زیانباری بر سلامت جسم و روان فرد می‌گذارد. تحقیقات نشان داده است افرادی که به مدت طولانی در معرض مصرف پورنوگرافی و تماشای فیلم های پورن هستند، بعد از چند هفته رضایت کمتری از عملکرد جنسی همسر و ظاهر و فیزیک خود و همسرشان پیدا می‌کنند و در نتیجه محبت کمتری هم به همسر ابراز می‌کنند، زیرا این فیلم‌ها با ارزش‌های پایدار و روابط جنسی صمیمی به‌طور خاص در ازدواج ناسازگاری دارند و لذت جنسی بدون تعهد و مسئولیت در ازدواج را ترویج می‌دهند.

  • زنگ خطر خودکشی ناشی از فقر در جامعه کارگری

    زنگ خطر خودکشی ناشی از فقر در جامعه کارگری

    10 سپتامبر مصادف با 18 شهریور ماه روز جهانی پیشگیری از خودکشی نام گرفته است،‌مراسم این روز را مجمع جهانی پیشگیری از خودکشی (IASP) با همکاری سازمان بهداشت جهانی (WHO) و فدراسیون جهانی سلامت روان میزبانی می‌کند.

  • افراد نظامی و امنیتی نمی‌توانند مشکلات اجتماعی را حل کنند/آسیب‌های اجتماعی با قرارگاه حل نمی‌شوند

    رویکرد امنیتی به آسیب های اجتماعی جامعه را به سمت گسست اجتماعی میبرد

    افراد نظامی و امنیتی نمی‌توانند مشکلات اجتماعی را حل کنند/آسیب‌های اجتماعی با قرارگاه حل نمی‌شوند

    یک فعال حوزه آسیب‌های اجتماعی می‌گوید: حدود سال ۹۵ یا ۹۶ در وزارت کشور قرار گاه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی را راه‌اندازی کردند، این درحالیست که آسیب‌های اجتماعی با قرارگاه حل نمی‌شوند این مساله نشان می‌دهد که نگاه به این مساله از بنیاد اشتباه بوده و با چنین رویکردی نمی‌توان به نتیجه اصلاح‌گرانه رسید. تا این نگاه در حوزه اجتماعی درست نشده و سیاسی، امنیتی و پلیسی باشد نتیجه آن راه‌اندازی قرارگاه برای سیاست‌گذاری اجتماعی می‌شود.

  • طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی به کجا رسید؟

    طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی به کجا رسید؟

    سلامت‌نیوز:یک پژوهشگر حقوق عمومی می‌گوید: اصول۲۵ و ۲۲ قانون اساسی تعرض به حقوق اشخاص و بازرسی و بررسی مکاتبات و مکالمات و.. اشخاص را ممنوع دانسته است با این وصف بند۱۰تا۱۳ ماده ۲۴ طرح صیانت شرکت‌های خدمات‌دهنده را ملزم به ارائه نامحدود اطلاعات و داده‌های کاربران به نهادهای ذی‌صلاح کرده است