دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۴
کد خبر: 104484

همزمان با آغاز هفته سرطان، شبکه رادیویی سلامت از روز سه شنبه هشتم بهمن ماه لغایت 15 بهمن ماه در برنامه های خود به موضوعات مرتبط با این روز می پردازد.

ویژه برنامه های رادیو سلامت در هفته سرطان

سلامت نیوز: همزمان با آغاز هفته سرطان، شبکه رادیویی سلامت از روز سه شنبه هشتم بهمن ماه تا 15 بهمن ماه در برنامه های خود به موضوعات مرتبط با این روز می پردازد.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی سلامت، همزمان با آغاز هفته سرطان از روز سه شنبه 8 بهمن لغایت سه شنبه 15 بهمن ماه گروه سلامت جسم و پیشگیری،گروه سلامت اجتماعی و نیز گروه سلامت روان و خانواده این شبکه رادیویی در برنامه های خود در این ایام به موضوعات مرتبط با این بیماری خواهد پرداخت.
بر اساس این گزارش در برنامه «فراسو» که کاری از گروه سلامت جسم و پیشگیری رادیو سلامت است از ساعت 8:30 پیشرفت های تشخیصی و درمانی سرطان و در برنامه «صدای مشاور» از ساعت ۱۱.۰۵ دقیقه به مدت ۴۰ دقیقه جنبه های هشدار دهنده سرطان ، مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. برنامه" مردم و سلامت "که کاری از گروه سلامت اجتماعی این شبکه رادیویی است در روز سه شنبه هشت بهمن از ساعت 12:35 به مدت 40 دقیقه به موضوعات مرتبط با این هفته و روز جزامیان می پردازد. همچنین در برنامه" ره آورد " شبکه رادیویی سلامت از ساعت 20 به خبر های مرتبط با بیماری سرطان پرداخته می شود.
برنامه «زندگی جاریست» از گروه سلامت روان و خانواده رادیو سلامت؛ نیز روز سه شنبه هشتم بهمن ماه همزمان از ساعت 10:20 با موضوع «با کاهش استرس به مقابله با سرطان برویم.» پخش می شود. برنامه 40 دقیقه ای «زندگی جاریست» با حضور کارشناسان و بصورت ترکیبی و نمایشی همه روزه از شنبه تا پنجشنبه بصورت زنده از ساعت 10:20 دقیقه الی 11 پخش می شود. برنامه های «مجله پزشکی» و «سپهر دانش» نیز روز سه شنبه هشتم بهمن ماه به موضوع سرطان می پردازد. 
لازم به ذکر است، سرطان بیماری‌ است که در آن سلول‌های بدن در یک تومور بدخیم بطور غیر عادی تقسیم و تکثیر می‌شوند و بافت‌های سالم را نابود می‌کنند. سلول‌های سرطانی از سازوکارهای عادی تقسیم و رشد سلول‌ها جدا می‌افتند. عوامل متعددی چون آلودگی منابع آب و هوا،تماس داشتن با مواد شیمیایی،استفاده مكرر از موبایل و قرار گرفتن در معرض اشعه های زیانبار،استرس،ژنتیك و روش تغذیه ناصحیح در بروز سرطان ها دخیل هستند. 







برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha