سلامت نیوز:این از آن قصه‌هاست كه نیاز به تحلیل ندارد. بخوانید و خودتان تحلیل كنید!
به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه شهروند ،زن جوان در دادگاه گفت: همسرم به اصول و قواعد زندگی‌‌مشترک پایبند نیست، به همین دلیل خواهان طلاق و دریافت مهریه یک‌ونیم تنی گل مریم هستم.

زوج جوانی در دادگاه خانواده حضور یافتند و زن جوان درخواست جدایی از شوهرش را به قاضی دادگاه ارایه داد. این زن که ٢٧‌سال داشت، خطاب به قاضی گفت: چهار ‌سال قبل با همسرم زندگی مشترکمان را شروع کردیم، از همان ابتدا متوجه برخی رفتارهای مشکوک شوهرم شدم اما همیشه به خود امیدواری می‌دادم که اشتباه می‌کنم.

وی ادامه داد: شوهرم به اصول زندگی‌مشترک پایبند نیست و متاسفانه قواعد اخلاقی زندگی را رعایت نمی‌کند. این زن جوان مدعی شد: از زمانی که زندگی مشترکمان را شروع کردیم، من رفتارهای قبل از ازدواجم را به‌طورکلی کنار گذاشتم، حتی برخی دوستانم را ترک کردم اما همسرم برخلاف من رفتار کرده است.

وی بیان کرد: شوهرم فکر می‌کند که من متوجه خیانت‌های او نمی‌شوم، درحالی‌که یک زن به‌راحتی می‌تواند رفتارهای همسرش را آنالیز کند. من به‌دلیل علاقه زیادی که به‌همسرم دارم، کوچکترین تغییری که در رفتارهای او به‌وجود‌ آید را متوجه می‌شوم.

این زن جوان خاطرنشان کرد: همسرم باید با درخواست طلاق من موافقت کند زیرا به‌دلیل عدم‌اعتمادی که بین‌مان به‌وجود آمده،‌ ادامه این زندگی‌ فایده‌ای ندارد، بنابراین علاوه‌بر طلاق، خواهان دریافت مهریه‌ام که یک‌ونیم تن گل مریم است، هستم.

در ادامه جلسه دادگاه، شوهر این زن با بیان این‌که «من به همسرم علاقه دارم و از او می‌خواهم از طلاق منصرف شود» گفت:  قبول دارم که خطاهایی را در زندگی مرتکب شده‌ام اما همیشه عاشق همسرم بوده‌ام. از او می‌خواهم که مرا ببخشد، زیرا خودش به‌خوبی‌ می‌داند که نمی‌توانم بدون او به زندگی ادامه دهم.

این مرد جوان که ٣٣‌سال داشت، افزود: نمی‌توانم مهریه همسرم را تهیه کنم. یافتن این مقدار گل برای من بسیار سخت است اما حاضرم یک منزل را به‌نام همسرم کنم.

وی خاطرنشان کرد: از همسرم می‌خواهم از طلاق منصرف شود و به او قول می‌دهم و قسم می‌خورم که کارهای گذشته‌ام را تکرار نکنم.
قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات طرفین حکمی مبنی‌بر طلاق صادر نکرد و زن جوان نیز از دریافت مهریه‌اش منصرف شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha