ورود مجلس به اعتراض شرکت کنندگانِ آزمون دستیاری تخصصی

سلامت نیوز:عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از ورود این کمیسیون به بررسی اعتراض پزشکان شرکت کننده در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی سال 94 خبر داد.احمد آریایی‌نژاد در گفت وگو با خانه ملت، درباره اعتراض جمعی از پزشکان شرکت کننده در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی سال 94، افزود: تعدادی از این افراد اعتقاد به وجود تقلب در این آزمون داشته و خواستار رسیدگی وزارت بهداشت به این وضعیت هستند.

نماینده مردم ملایر درمجلس شورای اسلامی، با تاکید بر ضرورت بررسی نحوه برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی سال 94، ادامه داد: بدون شک باید این مهم مورد ارزیابی و رسیدگی قرار گیرد چراکه در غیراین صورت ممکن است آینده سلامت کشور به خطر افتد.


این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: لازم است تا پزشکانی که معتقد به تقلب در این آزمون هستند مراتب اعتراض خود را به نمایندگان به ویژه اعضای کمیسیون بهداشت و درمان و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس منتقل کنند تا بتوان دقیق تر این مشکل را مورد بررسی قرار داد.


عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: قرار است این کمیسیون نیز اقدامات اولیه را برای بررسی اعتراضات پزشکان نسبت به برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی سال 94 آغاز کنند و در این میان از مسئولان مربوطه نیز درخواست خواهیم کرد تا توضیحات خود را پیرامون این موضوع به کمیسیون ارایه کنند.

 برخی از پزشکان شرکت کننده در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی سال 94 معترض به برگزاری این آزمون شده اند و معتقدند که در برگزاری این آزمون تقلب صورت گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یک پزشک ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    5 0
    صد درصد شده ..وزارت باید پاسخگو باشد
  • دكتر ش ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    9 0
    بدون شك در آزمون دستيارى پزشكى ٩٤ تقلب گسترده شده و ما پزشكان خواستار بررسى مجدد و پيگيرى از طرف مسئولان در جهت رفع اين مشكل بزرگ هستيم
  • مكسلى ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    5 0
    من معتقدم تقلب سيستماتيك در امتحان صورت گرفته، دكتر معروف و سايرين هم نظرات رسميشون در اين مورد مبنى بر احتمال جدى تقلب هست، از وزارت خونه ميخوايم پيگيرى كنن.
  • دکتر ریحانه ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    2 0
    تقلب شده بدون هیچ شکی.کافیه هر آدم منصف و بی غرضی. شواهد تقلب رو ببینه تا ببینه وزارتخانه عدالت دوست ما چه سند آشکاری رو با قدرت رد میکنه
  • بنده خدا ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    2 0
    خیلیا معتقدن امتحان سالم برگزار نشده.خواهش میکنم اونایی که دستشون میرسه کاری کنن.انصاف نیست یک سال عمرو جوونی وزندگیتو بدی اخرشم این.
  • نسا ورمقانی ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    6 0
    اینجاب اعتراض خود را نسبت به تقلب در آزمون دستیاری 94 اعلام میدارم
  • دکتر ن ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    2 0
    اینجاب اعتراض خود را نسبت به تقلب در آزمون دستیاری 94 اعلام میدارم
  • zandyan ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    1 0
    سلام.تردید نداریم که تقلب شده و در انتظار رسیدی مسئولین محترم حق جو هستیم ..
  • omid-agili ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
    0 0
    باقرقره و نخ سر دستیار بریدند باجودو سخا چون شیر سر دستیار بریدند با داعیه صدق و صفا امدنداما صادق چه بگویم که اعلی سر دستیار بریدند
  • بهمن مرادی ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    0 0
    سلام در آزمون دستیاری 94 به راحتی تقلب شدو متاسفانه ما رو ... فرض کردند و برای اینکه ما رو آروم کنند الکی گفتند: ظرفیتها رو اضافه میکنیم که وقتی نتایج اعلام شد اونم الکی بود.پس ما چه کار کنیم؟ چرا وزیر بهداشت کاری برای ما نکرد؟چرا آزمون رو تکرار نکرد؟ واگذارشون کردیم به خدا فقط همین.
  • مریم ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    1 0
    حالا که جوابها اعلام شد و ظرفیتها افزایش پیدا نکرده بود، حداقل در تکمیل ظرفیت، ظرفیتها رو افزایش بدید.به خدا 2 ساله وقت گذاشتم واسه آزمون دستیاری. این انصاف نیست.