چهارشنبه ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶
کد خبر: 152731

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا با بیان اینکه آب شربی که تحویل مشترکان می‌شود از طریق 800 آزمایشگاه مجهز کنترل می‌شود، گفت: آب شرب نیازی به استفاده از دستگاه‌های تصفیه ندارد.

سلامت نیوز: معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا با بیان اینکه آب شربی که تحویل مشترکان می‌شود از طریق 800 آزمایشگاه مجهز کنترل می‌شود، گفت: آب شرب نیازی به استفاده از دستگاه‌های تصفیه ندارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، رحیم میدانی درباره ادعای برخی از فروشندگان دستگاه‌های تصفیه آب مبنی بر بی‌کیفیت بودن آب شرب استان تهران، افزود: چنین ادعایی درست نیست و تحویل آب شرب با کیفیت همواره جزو خط قرمز وزارت نیرو بوده است. وی ادامه داد: از طرف دیگر نصب این تجهیزات و دستگاه‌های تصفیه آب خانگی نیازمند دانشی است که اگر به درستی از آن استفاده نشود، می‌تواند در آب شرب آلودگی ایجاد کند و سلامت افراد را نیز به خطر اندازد. معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا، اظهار کرد: تا زمانی که از سوی متولیان امر در زمینه کیفیت آب اطلاع‌‌رسانی نشده، نیازی به استفاده از این دستگاه‌ها نیست و مردم مطمئن باشند آبی که در اختیار آنها قرار می‌گیرد از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha