معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:کیفیت آب شرب تهران از نظر استانداردهای وزارت بهداشت مطلوب است و تمام استانداردها کنترل می شوند.

سلامت نیوز:معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:کیفیت آب شرب تهران از نظر استانداردهای وزارت بهداشت مطلوب است و تمام استانداردها کنترل می شوند.

 
به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، علی اکبر سیاری در حاشیه بازدید 5 ساعته خود از نقاط مختلف آبرسانی به شهر تهران و بخش های مختلف شرکت آبفا، اظهارداشت: در بررسی از بخش های مختلف آبفا و نقاط مختلف آبرسانی به شهر تهران مشخص شد که کیفیت آب تهران از نظر استانداردهای وزارت بهداشت مطلوب بوده و تمام استانداردها کنترل می شوند.


وی ادامه داد: این بازدید به منظور اطمینان بخشی از کیفیت آب تهران و بازدید از پروژه های در دست احداث آبرسانی به شهر تهران صورت گرفت.
معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان داشت: در این بازدید از سیستم کنترل الکترونیک آبرسانی و آزمایشگاه کنترل کیفی آب شرب تهران بازدید به عمل آمد.


سیاری خاطرنشان کرد: بازدید از پروژهای در دست اقدام آبرسانی و آزمایشگاه ها و آزمایش هایی که انجام می شوند، صورت گرفت و از نزدیک با کارکنان آزمایشگاه ها در خصوص کیفیت دستگاه ها و نحوه کالیبراسیون آنها گفتگو شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha