سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش‌سوزی گسترده در قهوه‌خانه‌ای واقع در سه راه دهکده خبرداد و گفت: آتش نشانان 11 نفر را از دودگرفتگی نجات دادند که 3 نفر بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شدند.

سلامت نیوز:سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش‌سوزی گسترده در قهوه‌خانه‌ای واقع در سه راه دهکده خبرداد و گفت: آتش نشانان 11 نفر را از دودگرفتگی نجات دادند که 3 نفر بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،جلال ملکی درباره حریق قهوه خانه و مصدومیت اظهار کرد: آتش نشانان ساعت 21:36 شب گذشته در جریان آتش‌سوزی در یک قهوه خانه سنتی واقع در سه راه دهکده قرار گرفتند، که بلافاصله ماموران 4 ایستگاه به همراه تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که در زیرزمین ساختمان یک طبقه به وسعت 250 متر قهوه‌خانه سنتی دچار آتش‌سوزی شده بود که طبقه بالا نیز مسکونی بود، گفت: دیواره‌ها و سقف‌های این قهوه خانه در ابتدا دچار آتش‌سوزی شده بود و چون این قهوه‌خانه با چوب و گونی تزئین شده بود، دود زیادی آسمان را فرا گرفته بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران با بیان این مطلب که 40 نفر در هنگام آتش‌سوزی در داخل این قهوه‌خانه بودند که تعدادی محبوس شدند، تصریح کرد: 11 نفر از این حادثه نجات یافتند که 6 نفر دچار دودگرفتگی شدند ولی در محل مداوا و 3 خانم نیز که دودگرفتگی شدیدی داشتند که توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی در خاتمه با بیان این مطلب که دو خانم مسن نیز که در طبقه بالا زندگی می‌کردند، نیز به دلیل سرایت دود مصدوم شدند، گفت:  بلافاصله توسط عوامل آتش‌نشانی از ساختمان خارج و توسط اورژانس در محل تحت درمان قرار گرفتند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha