رئیس مجتمع دارویی - درمانی هلال احمر با اشاره به زیرساخت‌های مناسب این مجتمع در حوزه درمان بیماری‌های چشم، پوست و درمان ناباروری، گفت: پذیرش بیماران خارجی در این سه حوزه با اولویت بیشتری در این مجتمع دنبال می‌شود.

سلامت نیوز:رئیس مجتمع دارویی - درمانی هلال احمر با اشاره به زیرساخت‌های مناسب این مجتمع در حوزه درمان بیماری‌های چشم، پوست و درمان ناباروری، گفت: پذیرش بیماران خارجی در این سه حوزه با اولویت بیشتری در این مجتمع دنبال می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،دکتر حمید چوبینه با اشاره به این‌که توسعه توریسم درمانی یکی از حوزه‌های مهم مورد توجه است، گفت: با توجه به ظرفیت و زیرساخت‌های مناسب جمعیت هلال‌احمر و استقرار دبیرخانه توریسم درمانی در مجتمع دارویی- درمانی هلال، برای پذیرش بیمار از کشورهای منطقه اعلام آمادگی کرده‌ایم که در این زمینه نمایندگانی از کشورهای تاجیکستان و ازبکستان برای توسعه روابط توریسم درمانی بازدیدی از مجتمع دارویی- درمانی داشته‌اند.

وی افزود: علاوه بر قابلیت پذیرش بیماران خارجی در مجتمع دارویی- درمانی هلال، می‌توانیم در صورت نیاز به کشورهای همسایه و منطقه پزشک متخصص نیز اعزام کنیم.

رئیس مجتمع دارویی- درمانی هلال اظهار کرد: همچنین در این مجتمع تفاهم‌نامه‌هایی با بیمارستان‌ نورافشار و برخی بیمارستان‌های خصوصی و دانشگاهی منعقد شده تا در صورت نیاز بیماران خارجی به این مراکز ارجاع داده شوند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha