همه خدمات و اقدامات پزشکی برای مادر باردار مصدوم، فراهم شده و نوزادان در سلامت کامل به سر می‌برند. مادر نیز به زودی سلامتی‌اش را به دست می‌آورد.

درخواست وزیر بهداشت از دستگاه قضا درباره پرونده "سوختگی مادردوقلوها"

سلامت نیوز:وی ادامه داد: البته همه خدمات و اقدامات پزشکی برای مادر باردار مصدوم، فراهم شده و نوزادان در سلامت کامل به سر می‌برند. مادر نیز به زودی سلامتی‌اش را به دست می‌آورد.

وزیر بهداشت در توضیح حادثه بیمارستان چمران و سوختگی لب، دهان و ریه مادر دوقلوها هنگام زایمان به علت استنشاق گازی غیر از اکسیژن، گفت: وزارت بهداشت خود شاکی این حادثه است.

به گزارش ایسنا، دکتر سید حسن هاشمی در حاشیه مراسم رونمایی از 12 قلم دارو و دو دستگاه تجهیزات پزشکی تولید داخل با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره اتفاقی که در بیمارستان چمران افتاده بود و منجر به سوختگی مادری در هنگام زایمان شده بود، گفت: بیمارستان چمران یکی از بیمارستان‌های نیروهای مسلح است که ما در حوزه‌های فنی نظارت داریم و در سایر موارد وزارت دفاع پاسخگو خواهد بود.

هاشمی با بیان اینکه خطای رخ داده در این بیمارستان مرتبط با کار و رفتار کادر پزشکی و پرستاری نبوده و خطای انسانی بوده است، گفت: ما نیز به عنوان مدعی سلامت مردم جزو شکات هستیم و منتظریم تا دستگاه قضایی با سرعت کار را پیگیری و عادلانه اعلام رای کند. همچنین رای دادگاه باید به نوعی باشد که بازدارنده بوده و از تکرار حوادث مشابه جلوگیری کند.

وی ادامه داد: البته همه خدمات و اقدامات پزشکی برای مادر باردار مصدوم، فراهم شده و نوزادان در سلامت کامل به سر می‌برند. مادر نیز به زودی سلامتی‌اش را به دست می‌آورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha