سردبیر مجله عصر اندیشه با بیان اینکه حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان بقیه‌الله بستری شد نوشت: وضعیت عمومی او مساعد است و پزشکان برای وی استراحت تجویز کرده‌اند.

سلامت نیوز: سردبیر مجله عصر اندیشه با بیان اینکه حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان بقیه‌الله بستری شد نوشت: وضعیت عمومی او مساعد است و پزشکان برای وی استراحت تجویز کرده‌اند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از نسیم آنلاین، پیام فضلی‌نژاد سردبیر مجله عصر اندیشه در صفحه اینستاگرام خود نوشت: حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان بستری شد. وضعیت عمومی او مساعد است و پزشکان برای وی استراحت تجویز کرده اند.

حسین شمسیان سردبیر روزنامه کیهان نیز در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به طرح شایعاتی از وخامت حال حسین شریعتمداری در بیمارستان بقیه الله تهران، اظهار کرد: آقای شریعتمداری صبح امروز در مراسم زیارت عاشورا دچار کسالت شدند و پس از انتقال به بیمارستان بقیه الله مورد معاینه قرار گرفت و علت گرفتگی عروق عنوان شد و هم اکنون وی در سلامتی کامل به سر می برد و در حال مرخص شدن از بیمارستان است.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha