مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران، از آمادگی مراکز این اداره کل برای پذیرش مصدومان و آسیب دیدگان احتمالی حوادث چهارشنبه آخر سال خبر داد.

سلامت نیوز: مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران، از آمادگی مراکز این اداره کل برای پذیرش مصدومان و آسیب دیدگان احتمالی حوادث چهارشنبه آخر سال خبر داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، مسعود قادی پاشا گفت:تمام مراکز پزشکی قانونی سطح استان در ساعات اداری و واحد کشیک عصر و شب واقع در پارک شهر در این اداره کل، آماده پذیرش مصدومین و آسیب دیدگان حوادث چهارشنبه آخر سال است.
وی افزود :امیدواریم با تمهیدات در نظر گرفته شده توسط دستگاه های ذیربط امسال شاهد حوادث کمتری در چهارشنبه آخر سال باشیم و حوادث احتمالی منجر به فوت کسی نشود.


قادی پاشا ادامه داد: مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی این اداره کل واقع در کهریزک برای پذیرش و رسیدگی به موارد فوت احتمالی حوادث آمادگی کامل دارد.
مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران گفت : با توجه به اینکه اکثر حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال در ساعات غیر اداری رخ می دهد شهروندان می توانند با در دست داشتن نامه از مراجع قضایی و کلانتری ها به واحد کشیک عصر و شب پزشکی قانونی استان تهرات به نشانی :خیابان بهشت،ضلع جنوبی پارک شهر،کوچه معراج مراجعه کنند.


قادی پاشا گفت :با توجه به اینکه خطرات این روز بیشتر متوجه کودکان و نوجوانان است به والدین توصیه می شود تا برای حفظ سلامت فرزندان خود مراقبت و نظارت بیشتری بر آنها داشته باشند و مواد آتش زا را از دسترس آنها دور کنند.


وی همچنین توصیه کرد در صورت بروز هرگونه حادثه ای ضمن حفظ خونسردی کودکان و افراد مسن را از محل حادثه دور کرده و به جای امن منتقل و در اسرع وقت با مراکز درمانی و امدادی تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha