مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: سرپرست منطقه حفاظت شده دنای شرقی در روز جهانی محیط زیست به ضرب گلوله شکارچی متخلف زخمی شد.

سرپرست منطقه حفاظت شده دنای شرقی به ضرب گلوله شکارچی متخلف زخمی شد

سلامت نیوز:مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: سرپرست منطقه حفاظت شده دنای شرقی در روز جهانی محیط زیست به ضرب گلوله شکارچی متخلف زخمی شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،سید اسدالله هاشمی  افزود: علی آرامش فر عصر یکشنبه با شلیک مستقیم این شکارچی متخلف سابقه دار از ناحیه پا به شدت مصدوم شد.
وی اظهار کرد: این محیط بان با گزارش های تلفنی مردمی مبنی بر شنیدن صدای شلیک چند گلوله در منطقه حفاظت شده دنای شرقی برای دستگیری شکارچیان به منطقه رفته بود.


هاشمی تصریح کرد: پس از چند ساعت کنترل نامحسوس , ماموران محل متخلف را شناسایی می کنند که با این اقدام قبیح مواجه می شوند.
وی اظهار کرد: با همکاری نیروهای مردمی، محیط بانان، کارشناسان این اداره کل و اورژانس 115 مصدوم به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده می شود.


مدیرکل حفاظت محیط زیست گفت : به دلیل سابقه دار بودن متخلف در امر شکار و صید در سنوات گذشته و شناسایی هویت کامل متخلف توسط ماموران و ترس از اعمال شدید قانون فرد متخلف دست به چنین اقدامی زده است.


هاشمی افزود: با هماهنگی دادستان و مراجع قضایی استان اقدامات قانونی و قضایی لازم برای دستگیری و اعمال قانون با متهم در حال پیگیری است.
منطقه حفاظت شده دنای شرقی با وسعت 28هزار هکتار در استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.
خرس قهوه ای، پلنگ و خوک وحشی گونه های قالب این منطقه است .
سه پاسگاه محیط بانی از این منطقه حفاظت می کنند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha