چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶

دو پسر جوانی که در قالب مسافربر با پراید شیشه‌دودی زنان و دختران را می‌ربودند و مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند، شناسایی و دستگیر شدند. رسیدگی به این پرونده روز ٣٠ تیر با ارجاع پرونده اذیت و آزار دختر جوان از سوی دو سرنشین خودرو پراید شیشه‌دودی از سوی بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی در دستور کار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

تعرض پرایدسواران مسافرکش به دختران

سلامت نیوز: دو پسر جوانی که در قالب مسافربر با پراید شیشه‌دودی زنان و دختران را می‌ربودند و مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند، شناسایی و دستگیر شدند.
رسیدگی به این پرونده روز ٣٠ تیر با ارجاع پرونده اذیت و آزار دختر جوان از سوی دو سرنشین خودرو پراید شیشه‌دودی از سوی بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی در دستور کار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه شرق، با توجه به حساسیت موضوع، تحقیقات از دختر جوان برای شناسایی پرایدسواران آزارگر آغاز شد. شاکی پرونده درباره حادثه به کارآگاهان پلیس گفت: ساعت هشت شب در میدان آزادی منتظر تاکسی بودم. دقایقی بعد پراید سفیدرنگی توقف کرد و من سوار شدم. قرار شد راننده در میانه راه مسافر سوار کند به‌همین‌دلیل کمی جلوتر مرد جوانی به‌عنوان مسافر سوار خودرو شد. هنوز دقایقی از سوارشدن مرد مسافر نگذشته بود که هر دو با تهدید چاقو من را مورد آزار و اذیت قرار دادند. آنها پس از این کار قصد داشتند من را پیاده کنند که به بهانه دوستی شماره ‌تلفن آنها را گرفتم.
با همکاری دختر جوان روز بعد دو پسر پرایدسوار در قرار صوری با مأموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند. دو متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌های اولیه منکر ربودن و آزار و اذیت دختر جوان شدند و گفتند: «وقتی از مسیر منحرف شدیم، دختر جوان شروع به دادوبیداد کرد و به همین دلیل او را پیاده کرده و فرار کردیم».


درحالی‌که متهمان منکر هرگونه جرمی بودند چند روز بعد دختر دیگری با مراجعه به دادسرا، از دو پرایدسوار به اتهام آزار و اذیت شکایت کرد.
دختر جوان درباره جزئیات روز حادثه گفت: پس از اتمام کلاس دانشگاه، در اطراف میدان آزادی منتظر تاکسی بودم. یک پراید جلوی پایم ترمز کرد و من که دیدم هیچ مورد مشکوکی ندارد در صندلی عقب سوار شدم و راننده حرکت کرد. پس از من یک مسافر دیگر سوار خودرو شد و در صندلی جلو نشست. دختر جوان اضافه کرد: راننده به بهانه بنزین‌زدن راهش را به سمت شهرکی تغییر داد. پس از بنزین‌زدن که تصویرش از سوی دوربین مداربسته نیز ضبط شده است، به راه افتادند و به مسیر دیگری رفتند. اعتراض کردم اما در میانه راه چاقویی به پهلویم قرار دادند و مرا تهدید کردند. فریاد زدم اما راننده خودش را زد و گفت اگر زندگی‌ام را دوست دارم، ساکت باشم. سرنشین جلو به‌زور مرا نگه داشته بود. التماس‌شان کردم و گفتم من نامزد دارم. پس از آن انگشترهایم را به آنها دادم و عکس نامزدم را که در کیفم بود نشان دادم، اما آنها بدون توجه به التماس‌هایم من را مورد آزار و اذیت قرار دادند. بعد از دقایقی نیز من را مقابل قبرستانی در غرب تهران از خودرو بیرون انداختند.


پس از ثبت اظهارات دختر جوان، بازپرس پرونده که احتمال می‌داد دختر دانشجو از سوی دو متهم دستگیرشده مورد آزار و اذیت قرار گرفته باشد، دستور مواجهه حضوری شاکی با متهمان را در اداره آگاهی داد که شاکی موفق شد متهم ٢٢ساله را به‌عنوان راننده خودرو شناسایی کند.
پسر جوان پس از اینکه شناسایی شد همه اظهارات شاکی را تأیید کرد و گفت: قصد ما سرقت نبود و فقط برای لذت جنسی دو زن جوان را ربودیم و اگر دستگیر نمی‌شدیم، بازهم به این کارمان ادامه می‌دادیم. با اعترافات راننده پراید شیشه‌دودی و همدستش، دو متهم برای شناسایی سایر جرائمشان در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha