چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷

مردی كه متهم است پسر ٧ ساله افغان را به مزرعه گندم اطراف ورامین كشانده و با ضربه سنگ به قتل رسانده در حالی در دادگاه خود را به جنون زد كه پیش از این به اتهام آزار و اذیت مقتول مورد بازجویی قرار گرفته است.

قاتل پسر ٧ ساله، خود را به جنون زد

سلامت نیوز:مردی كه متهم است پسر ٧ ساله افغان را به مزرعه گندم اطراف ورامین كشانده و با ضربه سنگ به قتل رسانده در حالی در دادگاه خود را به جنون زد كه پیش از این به اتهام آزار و اذیت مقتول مورد بازجویی قرار گرفته است.

  به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه اعتماد رسیدگی به این پرونده از ٣ خرداد ٩٣ با كشف جسد متلاشی شده مقتول در گندمزار ورامین آغاز شد. جسد كودك تقریبا از بین رفته بود اما تحقیقات حاكی از آن بود كه خانواده او در نزدیكی محل حادثه زندگی می‌كنند و چندی پیش نیز مفقودی ناگهانی او را به پلیس گزارش داده‌اند.

با كشف این سرنخ پرونده‌ای با موضوع «قتل عمد» تشكیل شد و تیمی از كارآگاهان جنایی به تحقیق از پدر و مادر مقتول و اهالی محل پرداختند. آنها گفتند چند روز پیش، مقتول را دیده‌اند كه سوار بر دوچرخه مردی ٢٨ ساله (از اهالی محل) به مزارع گندم ورامین رفته است.

به این ترتیب متهم تحت پیگرد قرار گرفت و چند روز بعد از سوی پلیس دستگیر شد. او كه به اتهام آزار و اذیت و قتل مورد بازجویی قرار گرفته بود به كارآگاهان گفت: «با مقتول به پارك رفته بودیم كه با هم درگیر شدیم.

من با سنگ به سرش زدم، وقتی مرد به خانه آمدم.»با اعتراف متهم، كیفرخواست پرونده صادر شد و برای صدور حكم در اختیار شعبه دوم دادگاه كیفری استان تهران به ریاست قاضی مقدم زهرا قرار گرفت. صبح دیروز در جلسه رسیدگی به پرونده در این شعبه، پدر و مادر مقتول تقاضای قصاص كردند. متهم اما خود را به جنون زد و در حالی كه با لكنت حرف می‌زد، گفت: «آن روز وقتی با مقتول به باغ رفتیم، به من گفت افغانی.

عصبانی شدم. سنگی را برداشتم و به سمتش پرتاب كردم. یك مقدار رفت جلو و افتاد زمین. چشم‌هایش را بست اما زنده بود. وقتی دوباره سنگ را از روی زمین برداشتم، دست‌هایم خونی شد برای همین آنها را شستم. بعد سریع رفتم خانه، ترسیدم به پدرم چیزی بگویم، ٤ روز بعد ماجرا را به پسرخاله‌های مقتول گفتم اما آنها به حرفم گوش نكردند. خود آنها او را كشته‌اند.»


پس از او، وكیلش پشت جایگاه ایستاد و مدعی شد كه متهم ١٢ سال در مدرسه استثنایی درس خوانده و عقب افتاده ذهنی است. او گفت: «موكل من در روز حادثه ١٢ قرص مصرف كرده بود. دكترها هم چند روز پیش از آن گفته بودند كه حتما باید در بیمارستان بستری شود. بحث تعرض هم منتفی است چون متهم آن روز برای خوردن توت، مقتول را به گندمزار برده بود.» متهم نیز در آخرین دفاع، خود را بی‌گناه دانست تا به این ترتیب قضات وارد شور شوند. متهم در حالی خود را به جنون زده كه پزشكی قانونی پیش از این سلامت عقلی‌اش را تایید كرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha