سلامت نیوز(تندرستی) در بیست ‌و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها به عنوان غرفه فعال انتخاب و تقدیر شد.

سلامت نیوز رسانه فعال در نمایشگاه مطبوعات شناخته شد

سلامت نیوز: سلامت نیوز(تندرستی) در بیست ‌و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها به عنوان غرفه فعال انتخاب و تقدیر شد.

به گزارش سلامت نیوز، بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری بعد از گذشت هشت روز از فعالیت خود، روز گذشته با اجرای مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد.

در این مراسم که با حضور دکتر نهاوندیان، رییس دفتر رییس جمهور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون مطبوعاتی وزیر برگزار شد، از غرفه های برتر و فعال بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات ، تقدیر شد.

در مراسم اختتامیه نمایشگاه مطبوعات سال ۹۵، رسانه های برتر و غرفه های فعال در ۹ گروه از سوی شورای هماهنگی تشکل های مدیریتی مطبوعات انتخاب شدند که سلامت نیوز به عنوان رسانه فعال در گروه آموزشی تخصصی شناخته و تقدیر شد.

گفتنی است در گروه نشریات استانی و منطقه‌ای: غرفه نشریه پیام عسلویه، در گروه نشریات کودک و نوجوان: غرفه نشریه نبات،در گروه دین و اندیشه: به طور مشترک به خبرگزاری قرآن (ایکنا) و پایگاه اطلاع رسانی شفقنا،در گروه فرهنگی هنری:پایگاه خبری هنرآنلاین، در گروه آموزشی تخصصی: پایگاه خبری وبدا،در گروه عمومی – خانواده: غرفه چلچراغ، در گروه سیاسی اقتصادی:به طور مشترک غرفه مهرنامه و پایتخت کهن، در گروه روزنامه ها: روزنامه شهروند، در گروه خبرگزاری ها: دو خبرگزاری ایسنا و تسنیم و در بخش موسسات مطبوعاتی: موسسه مطبوعاتی ابن سینای بزرگ به عنوان غرفه های برتر معرفی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha