سومین کنگره بین‌المللی تولید مثل (ISERB 2017) از 30 اردیبهشت‌ تا اول خردادماه سال آتی در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران برگزار می‌شود.

سومین کنگره بین‌المللی تولید مثل برگزار می‌شود

سلامت نیوز:سومین کنگره بین‌المللی تولید مثل (ISERB 2017) از 30 اردیبهشت‌ تا اول خردادماه سال آتی در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، این کنگره به صورت همزمان با دومین کنگره بین‌المللی علوم سلامت باروری و فرزندآوری (ICRHC) برگزار می‌شود.

در کنار این کنگره سومین جشنواره برترین‌های حوزه تولید مثل با موضوع شناسایی و معرفی برترین‌های حوزه تولید مثل و با مشارکت دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی کشور در چهار بخش اصلی اساتید و پیشکسوتان، پژوهشگر برتر، مقاله برتر و پایان‌نامه دانشجویی برتر برگزار می‌شود.

مباحث علمی سومین کنگره بین‌المللی تولید مثل در قالب 12 محور، دومین کنگره بین‌المللی فرزندآوری و علوم سلامت باروری با 10 محور تخصصی و همچنین شش محور مشترک بین دو کنگره همراه با کارگاه‌های تخصصی جانبی، اجرا می‌شود.

بنابر اعلام روابط عمومی انجمن علمی جنین‌شناسی و بیولوژی تولید مثل ایران، از جمله اهداف برگزاری سومین کنگره بین‌المللی تولید مثل؛ فراهم آوردن محیطی مناسب جهت عرضه آخرین یافته‌ها و دستاوردهای محققان و دانشجویان سراسر کشور در قالب مقالات و کنفرانس‌های علمی، دستیابی به راه‌ها و ابزارهای جدید و موثر در جهت تشخیص و درمان بیماری‌های مرتبط با تولید مثل، ایجاد بستری مناسب جهت آشنایی محققان و دانشجویان با آخرین یافته‌های علمی در زمینه موضوعات مرتبط با کنگره و فراهم آوردن محیطی مناسب برای ایجاد تعاملات علمی بین محققان و متخصصان تولید مثل است.

 متخصصان زنان و زایمان، جنین شناسی و بیولوژی تولید مثل، اورولوژی، خون و سرطان بالغین، علوم آزمایشگاهی، حقوق، روان‌شناسی تربیتی و ده‌ها علوم رشته‌ای و میان رشته‌ای دیگر از جمله گروه‌های هدف در این کنگره هستند و از امتیاز آموزش مداوم جامعه پزشکی برخوردار خواهند شد.

علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را تا پایان بهمن‌ماه به دبیرخانه کنگره و آثار خود را تا پایان اسفندماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.



  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha