مجلس از آماده سازی طرح تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تامین اجتماعی و هلدینگ های اقتصادی زیر مجموعه این سازمان خبر داد.

تدوین طرح تحقیق و تفحص از سازمان بازنشستگی کشوری و هلدینگ های سازمان تامین اجتماعی

سلامت نیوز:مجلس از آماده سازی طرح تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تامین اجتماعی و هلدینگ های اقتصادی زیر مجموعه این سازمان خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت،سمیه محمودی با بیان اینکه دولت برای حل مشکلات مردم و در جهت ایجاد عدالت اجتماعی مدیران ناکارآمد را کنار بگذارد، گفت: متاسفانه تعداد قابل توجهی از مدیران دولت یازدهم اعم از برخی وزرا، استانداران، معاونین استاندار و مدیران کل از نیروهای بازنشسته هستند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به طور قطع اگر این مدیران توانایی اداره مطلوب امور را داشتند، امروز پس از گذشت حدود سه سال و نیم از عمر دولت شاهد بی تحرکی در بدنه دولت و در نتیجه گرفتاری های روز افزون مردم نبودیم.

عضو هیات رئیسه فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس دهم با ابراز تاسف از رفتار برخی از مدیران ارشد دولتی که همراهی نمایندگان با دولت را بی اهمیت جلوه می دهند، تاکید کرد: همراهی با دولت صرفا به منظور کمک به حل مشکلات مردم است اما ظاهرا برخی از مدیران استفاده از تریبون ها و فریاد زدن نمایندگان را جهت رفع مشکلات مطلوب تر می دانند.

دبیر مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس دهم، تاکید کرد: با توجه به اینکه از استان اصفهان به عنوان یک استان برخوردار یاد می شود به دلیل ناکارآمدی برخی از مدیران با نرخ بیکاری حدود 17 درصد روبه رو هستیم و تعداد قابل توجهی از شرکت های صنعتی یا تعطیل هستند  یا با ظرفیت کمتر از پنجاه درصد فعالیت می کنند، شرکت های بزرگی چون پلی اکریل، مجتمع خودرنگ ریف و پلیمر شهرضا و ... به دلیل عدم توجه مدیران با مشکلات عدیده روبه رو هستند.

وی با بیان اینکه حقوق پرسنل راهداری استان اصفهان 7 ماه است پرداخت نشده، گفت: در بخش بهداشت در استان به دلیل بدهی تامین اجتماعی به بعضی از بیمارستانهای زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی، بیمه شدگان تامین اجتماعی پذیرش نمی شوند، بنابراین از دولت می خواهیم هرچه سریعتر نسبت به جابجایی مدیران ضعیف و همچنین بازنشسته اقدام کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از ارائه طرح تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تامین اجتماعی و هلدینگ های اقتصادی زیر مجموعه آنها خبر داد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha