معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در بین دستگاه های اجرایی مستقر در پنجره واحد تجاری گمرک زاهدان مقام نخست خدمت رسانی را کسب کرد .


به گزارش خبرنگار وب دا از زاهدان دکتر علیرضا مبارکی با بیان این مطلب گفت: با توجه به این که این حوزه یکی از متولیان اصلی صدور مجوز ترخیص اقلام خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی است، بازرسان مواد غذایی پس از اخذ درخواست از متقاضی نسبت به نمونه برداری و ارسال نمونه به دو آزمایشگاه اقدام کرده و پس از انجام آزمایشات در صورت منطبق بودن با استانداردها به سرعت مجوز بهداشتی ترخیص کالا از گمرک را صادر می کنند .
وی در ادامه با بیان این که طرح پنجره واحد تجاری از اردیبهشت ماه سال قبل  در محل گمرک زاهدان فعال گردیده است، اظهار داشت: پنجره واحد تجاری  به عنوان یک پل ارتباطی بین تجار و دستگاه های مرتبط با امر تجارت عمل می کند که با اجرای آن، گامی موثر در کاهش هزینه های صاحبان کالا، برای ترخیص و خروج سریع تر کالا از گمرک برداشته شده است.
وی اضافه کرد: معاونت غذا و داروی دانشگاه به جهت انجام دقیق وظایف محوله، تعامل مناسب با سایر اعضای این پنجره و نیز تکریم ارباب رجوع  به عنوان دستگاه برتر انتخاب گردید.
شایان ذکر است 9 دستگاه مرتبط با امر تجارت و ترخیص کالا در طرح پنجره تجاری شرکت داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha