دبیر انجمن سلامت الکترونیکی ایران گفت: یکی از مباحث‌ بسیار مهم در سلامت الکترونیک، عدم درج اطلاعات بیمار است و تا زمانی که نتوانیم اطلاعات بیماران را از خطر دستبرد و انتشار حفظ کنیم، مردم به این سیستم اعتماد نخواهند کرد.

شاخص‌های سلامت الکترونیک/ اهمیت حفظ اطلاعات بیمار

سلامت نیوز:دبیر انجمن سلامت الکترونیکی ایران گفت: یکی از مباحث‌ بسیار مهم در سلامت الکترونیک، عدم درج اطلاعات بیمار است و تا زمانی که نتوانیم اطلاعات بیماران را از خطر دستبرد و انتشار حفظ کنیم، مردم به این سیستم اعتماد نخواهند کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،سیدمحمدحسین صدر دبیر انجمن سلامت الکترونیکی ایران  گفت: سلامت الکترونیک یک مقوله جدید در کشور است؛ زیرساخت سلامت الکترونیک، پزشکی از راه دور، سلامت موبایل و آموزش از راه دور، جزو شاخص‌های سلامت الکترونیک است که متاسفانه در تمام زمینه‌ها نتوانستیم خوب عمل کنیم و پزشکان و مردم آگاهی لازم را در این زمینه ندارند.

صدر اضافه کرد: یکی از مباحث‌های بسیار مهم در سلامت الکترونیک، نحوه نظارت بر قوانین سلامت الکترونیک و عدم درج اطلاعات بیمار است که عزم ملی را می‌طلبد.

وی افزود: چارچوب‌های قانونی و اخلاقی در حوزه سلامت الکترونیک اهمیت بسیاری دارد، تا زمانی که نتوانیم اطلاعات بیماران را از خطر دستبرد و انتشار حفظ کنیم مردم به این سیستم اعتماد نخواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha