وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت که این وزارتخانه از تولیدکنندگان تجهیزات دارویی و پزشکی کشور برای صادرات محصولات با کیفیت آنها به کشورهای منطقه و جهان حمایت می کند.

حمایت از تولیدکنندگان تجهیزات دارویی و پزشکی کشور برای صادرات محصولات

سلامت نیوز:  وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت که این وزارتخانه از تولیدکنندگان تجهیزات دارویی و پزشکی کشور برای صادرات محصولات با کیفیت آنها به کشورهای منطقه و جهان حمایت می کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایرنا، سید حسن قاضی زاده هاشمی که روز سه شنبه برای افتتاح چند پروژه بهداشتی و درمانی به استان البرز سفر کرده است در نخستین مرحله از سفر خود در شهرستان اشتهارد حضور یافت و از کارخانه تولید تجهیزات دارویی و پزشکی فارمد دیدن کرد.
وی در حاشیه این دیدار در گفت و گو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه کیفیت حرف اول را در حوزه پزشکی می زند، گفت:‌ موضوع کیفیت برای وزارت بهداشت بسیار مهم است.


قاضی زاده هاشمی تصریح کرد:‌ چون این تولیدات با سلامت مستقیم مردم در ارتباط هستند و منافع مردم و کشور را تامین می کنند، وزارت بهداشت روی موضوع کیفیت تاکید دارد و آن را اولویت خود قرار داده است.


وی با بیان اینکه برخی شرکت های تجهیزات دارویی و پزشکی فعالیت های خوبی در کشور داشته اند، گفت:‌ تعدادی از این شرکت ها علاوه بر تامین نیاز داخل توانسته اند نیازهای منطقه ای و جهانی را تامین کنند و حضوری فعال در صادرات داشته باشند.


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین گفت که حمایت وزارت بهداشت این است که همه محصولات این شرکت ها را خریداری می کند و امیدواریم تولید همراه با کیفیت داشته باشند که بتوانند همه منطقه را پوشش بدهند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha