نماینده مردم اصفهان در مجلس اشکال در سیستم تصفیه خانه آب شرب لنجان را علت تغییر رنگ آب زاینده رود دانست و گفت: دادگاه اصفهان به این موضوع ورود کرده است.

ماده شیمیایی موجود در آب زاینده رود خطری برای محصولات کشاورزی ندارد

سلامت نیوز:نماینده مردم اصفهان در مجلس اشکال در سیستم تصفیه خانه آب شرب لنجان را علت تغییر رنگ آب زاینده رود دانست و گفت: دادگاه اصفهان به این موضوع ورود کرده است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت،حیدرعلی عابدی  ، در رابطه با تغییر زنگ آب زاینده رود، گفت: سیستم تصفیه خانه آب شرب شهرستان لنجان دچار اشکال شده که پس از آن پساب این مرکز وارد زاینده رود شد و  تغییر آب رودخانه را ایجاد کرد البته این اتفاق در مسیر آب آشامیدنی نبوده و تنها در قسمتی از رودخانه رخ داده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ماده وارد شده به آب رودخانه زاینده رود کلروفریک بوده و خطری برای محصولات کشاورزی به همراه ندارد، تصریح کرد: به دلیل اینکه این ماده سنگین است بنابراین به فوریت تهنشین شده و خطری برای سلامت محصولات کشاورزان و مردم به همراه ندارد.

وی ادامه داد:با توجه به اینکه این موضوع چندین مرتبه است از سوی این مرکز در زاینده رود اتفاق می افتد در این رابطه با درخواست از سازمان حفاظت محیط زیست این دستگاه به این موضوع ورود و پرونده ای را تشکیل و آن را به دادگاه اصفهان برای بررسی ارائه کرد تا دادگاه برخورد قانونی را با این مرکز داشته باشد البته در گذشته نیز پرونده ای به دادگاه شهرستان ارجاع شده بود که متاسفانه با این مرکز برخورد مناسبی صورت نگرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha