کره‌ای که روی نان می‌مالید، وقت شیرینی درست کردن سراغش می‌روید یا اینکه به برنج‌تان اضافه می‌کنید را بدون عذاب وجدان قورت دهید.

بدون عذاب‌وجدان کره محلی بخورید

سلامت نیوز: کره‌ای که روی نان می‌مالید، وقت شیرینی درست کردن سراغش می‌روید یا اینکه به برنج‌تان اضافه می‌کنید را بدون عذاب وجدان قورت دهید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از هفته نامه آتیه نو، محققان این روزها، نتایج جالبی را در مورد فواید این ماده غذایی پرحاشیه کشف کرده‌اند. گرچه درسال‌های قبل، تصور می‌شد که مصرف کره، زمینه را برای انسداد عروق خونی فراهم آورده و باعث ابتلا به بیماری‌های قلبی می‌شود، اما محققان به‌تازگی، از فواید مصرف کره برای بدن سخن گفته‌اند.


باتوجه به بررسی‌های انجام شده، محققان دریافتند که کره هیچ تاثیر منفی بر سلامت قلب نمی‌گذارد. جالب اینجاست که 50درصد از شرکت‌کنندگان این طرح پژوهشی، توانستند با مصرف کره، احتمال ابتلا به دیابت نوع2 را حدود 4درصد کاهش دهند و به وضعیت ترشح انسولین در بدنشان سروسامان دهند.


باوجود همه فوایدی که برای کره حیوانی کشف شده است، محققان تاکید می‌کنند که باید به‌اندازه و گاه‌به‌گاه سراغش بروید و به خاطر فایده‌هایش، مدام این خوراکی چاق‌کننده و چرب را به بدن‌تان وارد نکنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha