رئیس سازمان محیط زیست از آتش زدن زباله در ٦٠ نقطه شهر تهران خبرداد.

آتش زدن زباله در ٦٠ نقطه پایتخت/ شست و شوی دام‌ها در اطراف سد‌های تهران

سلامت نیوز:رئیس سازمان محیط زیست از آتش زدن زباله در ٦٠ نقطه شهر تهران خبرداد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  میزان، عیسی کلانتری در هفدهمین جلسه شورای شهر تهران گفت: رئیس جمهوری طی چند روز اخیر درخواست داشت که در ٤ حوزه پسماند، ریزگردها، آلودگی هوا و حق آبه تالاب‌ها اقدامات اساسی در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: ریاست جمهوری درخواست کرد که برای حل مشکل پسماندها، در بودجه سال آینده، ٢ میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی برای موضوع پسماند‌ها در نظر گرفته شود.

رئیس سازمان محیط زیست با اشاره به تعداد روز‌های آلوده شهر تهران اظهارکرد: طی مدت زمان اخیر شاهد کاهش آلودگی هوای شهر تهران بوده ایم و در شرایطی که سال ٩١ تعداد ررز‌های آلاینده تهران ٢٢٠ روز بوده، تعداد این روز‌ها در سال ٩٥ به ٩٥ روز کاهش یافته است.

کلانتری از آتش زدن زباله در ٦٠ نقطه شهر تهران خبرداد و گفت: در حال حاضر شاهد هستیم که در ٦٠ نقطه شهر تهران زباله‌ها آتش زده می‌شوند.

وی ادامه داد: شهرداری تهران باید برای جلوگیری از این اتفاق برنامه ریزی کند.

رئیس سازمان محیط زیست با اشاره به شناسایی ٤٢٢ صنعت آلاینده در شهر تهران بیان کرد: در شهر تهران ٤٢٢ صنعت آلاینده شناسایی شده و ١٣٣ واحد آلاینده نیز در تهران شناسایی شده اند.

کلانتری با بیان اینکه اکنون شاهد هستیم که دام‌ها در اطراف سد‌های تهران شسته می‌شوند اظهارکرد: در اطراف برخی از سد‌های شهر تهران، از آب موجود برای شستن دام‌ها استفاده می‌شود و همین موضوع سبب آلوده شدن آب می‌شود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha