والدین پارسا قندی پس از گذشت بیش از 4 ماه از مفقودشدن فرزند‌شان در منطقه‌ای در حوالی امام‌زاده هاشم آمل در بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات حضور پیدا کرده و از رسانه‌ها برای پیدا شدن فرزندشان کمک خواستند.

استمداد والدین پارسا از رسانه‌ها

سلامت نیوز:والدین پارسا قندی پس از گذشت بیش از 4 ماه از مفقودشدن فرزند‌شان در منطقه‌ای در حوالی امام‌زاده هاشم آمل در بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات حضور پیدا کرده و از رسانه‌ها برای پیدا شدن فرزندشان کمک خواستند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا، هفتم تیر ماه امسال خانواده پارسا قندی به همراه بستگان‌شان برای تفریح تابستانی به شمال رفته بودند که در مسیر برگشت (11 تیر ماه) برای استراحت و صرف ناهار در ابتدای تونل وانا در منطقه‌ای به نام نقشه‌شاه مستقر شدند. پس از استقرار بچه‌ها مشغول جمع آوری چوب جهت تهیه غذا می‌شوند که در این میان پدر پارسا متوجه فاصله زیاد فرزندش از آنها می‌شود که با تذکر از او می‌خواهد که هر چه سریعتر نزد آنها باز گردد، اما در این فاصله زمانی کوتاه پارسا مفقود می‌شود و تا کنون هیچ خبری از او نشده است.

والدین پارسا از طریق انتشار تصاویر فرزند‌شان در شبکه‌های مجازی و توزیع پوستر او در تمامی استان‌ها از مردم برای پیدا کردن فرزندشان یاری خواستند اما تا کنون هیچ خبری از پارسا نشده و رد پایی نیز از سارقان احتمالی وی یافت نشده است.

روز گذشته و در دومین روز از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات پدر و مادر پارسا با حضور در نمایشگاه و غرفه خبرگزاری‌ها از اصحاب رسانه درخواست کردند با انتشار تصاویر پارسا و خبر مفقودی وی آنها را در پیدا کردن فرزندشان یاری کنند.

مادر پارسا: برای پیدا شدن فرزندم جشن ملی می‌گیرم

مادر پارسا قندی می‌گوید: هر بار که نفس می‌کشم پارسا را کاملا احساس می‌کنم و می‌دانم که او زنده است من در نفس‌هایم صدای نفس‌های پارسا را احساس می‌کنم و از مسئولان کشور و مردم می‌خواهم ما را در پیدا کردن پارسا کمک کنند.

او می‌افزاید: من غذاهایی که پارسا دوست دارد، هر روز تهیه و بین بچه‌ها توزیع می‌کنم و از آنها می‌خواهم که برای پیدا شدن پارسا دعا کنند. تاکنون نذرهای بسیاری کرده‌ام و مطمئن هستم دوباره پارسا به خانه باز می‌گردد.

مادر پارسا که از پیدا شدن پارسا ناامید نیست، می‌گوید: من مطمئن هستم که روزی پارسا را پیدا خواهم کرد و برای پیدا شدنش جشن ملی می‌گیرم و از همه مردم می‌خواهم در شادی ما شریک باشند.

در ادامه پدر پارسا قندی نیز می‌گوید: برای پیدا شدن فرزندم 500 میلیون تومان مژدگانی در نظر گرفتم. درست است که اوضاع مالی مناسبی ندارم اما اگر فرزندم را به آغوش من بازگردانم به هر نحوی شده این پول را تهیه و در اختیارش قرار می‌دهم.

او می‌افزاید: بسیاری از هنرمندان، پیشکسوتان، ورزشکاران و ... برای هم‌دردی با ما تماس گرفتند و به هر طریقی ما را در پیدا کردن ردی از پارسا کمک کردند. حتی به ما وعده دادند که اگر روزی پارسا پیدا شود همه مردم ایران در استادیوم آزادی برای پارسا جشن می‌گیرند و فرزندم را به آغوش مادرش بازمی‌‌گرداند.

پدر پارسا می‌گوید: از تمام رسانه‌ها درخواست می‌کنم با انتشار تصاویر فرزندم ما را در پیدا کردن پارسا یاری کنند زیرا مطمئنم که اگر دست یاری‌گر خبرنگاران به فریاد ما برسد هر چه سریعتر خبری از پسرم به گوش‌مان می‌رسد.

پدر پارسا در خصوص آخرین پیگیری‌های پرونده پارسا می‌افزاید: روزی که پارسا گم شد تمام خانواده‌هایی که در آن تفریح‌گاه حضور داشتند ما را در جست و جوی فرزندم کمک کردند تنها دو خانواده بودند که بی‌تفاوت از هیاهوی منطقه به تفریح خود پرداختند و پس از دقایقی منطقه را ترک کردند که ما نیز مشکوک به همین دو خانواده هستیم که برای چهره‌نگاری آنها نیز اقدام کرده‌ایم اما متاسفانه با وجود تمام اطلاع‌رسانی‌هایی که انجام شد هنوز این دو خانواده با ما تماس نگرفتند و حتی مطرح نکردند که از پارسای ما خبر ندارند و ما بی‌دلیل به آنها مظنون شده‌ایم.

وی می گوید: پارسا 8 سال دارد و تنها شماره همراه مرا به یاد داشت برای همین من در تمام طول شبانه روز تمام تماس‌ها را پاسخ می‌دهم تا شاید روزی پشت خط پارسا باشد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha