مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه اکنون تمامی راه‌های استان باز است، از مردم خواست به سمت مناطق زلزله زده تردد نکنند.

همه راه‌های شهری و روستایی کرمانشاه باز است/مردم به سمت مناطق زلزله زده نیایند

سلامت نیوز:مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه اکنون تمامی راه‌های استان باز است، از مردم خواست به سمت مناطق زلزله زده تردد نکنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، بهمن خسروانی اظهار کرد: اگر چه در ساعات اولیه در برخی از محورهای استان از جمله اسلام آباد به قصرشیرین، جوانرود به ثلاث باباجانی، پاوه به باینگان و ... انسداد راه‌ها را داشتیم، اما اکنون همه مسیرهای استان بازگشایی شده است.

وی افزود: اکنون هیچ راهی در استان مسدود نیست و تمام راه‌های شهری و روستایی استان باز است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه یادآوری کرد: ریزش برداری همچنان در دو محور پاتاق(اسلام آباد به قصرشیرین) و جوانرود به ثلاث باباجانی ادامه دارد، اما تردد هم برقرار است.

خسروانی با بیان اینکه 450 نیروی راهداری از ساعات اولیه زلزله شب گذشته پای کار هستند، تاکید کرد: با همه امکانات و تجهیزات در حال امدادرسانی هستیم و به جمعیت هلال احمر نیز کمک می‌کنیم.

وی ترافیک در محورهای مختلف استان را نیز روان دانست و یادآوری کرد: از مردم تقاضا داریم به هیچ عنوان به سمت مناطق آسیب دیده تردد نکنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: ازدحام مردم مانع امدادرسانی به افراد گرفتار در آوار می‌شود.
 شب گذشته زمین لرزه ای به بزرگی 7.3 ریشتر در مرز کرمانشاه با کشور عراق رخ داده و کانون این زمین لرزه در مرز کرمانشاه و در امتداد ایران بوده است. این زمین لرزه از شمال غربی تا جنوب غربی ایران احساس شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha