مدیرکل بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر از برگزاری دوره درس‌های آموخته شده زلزله کرمانشاه در حوزه بهداشت و درمان با حضور معاونان بهداشت، درمان و توانبخشی استان‌ها خبر داد.

بررسی نحوه هماهنگی و مدیریت اطلاعات خدمات بهداشت و درمان در زلزله کرمانشاه

سلامت نیوز:مدیرکل بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر از برگزاری دوره درس‌های آموخته شده زلزله کرمانشاه در حوزه بهداشت و درمان با حضور معاونان بهداشت، درمان و توانبخشی استان‌ها خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،افشین علیخانی ، با اشاره به اجرایی شدن گام نخست دوره درس‌های آموخته شده زلزله کرمانشاه با حضور اعضای تیم‌های بهداشت و درمان اضطراری، اظهار کرد: در دوره مذکور از بین 270 نفر از اعضای تخصصی تیم‌های بهداشت و درمان اضطراری که در عملیات پاسخ به زلزله کرمانشاه شرکت داشتند، تعداد 47 نفر به‌ عنوان نماینده در 6 کارگروه تقسیم و شرح وظایف، ابزار و ملزومات تیمی و فردی تخصصی، فرم‌های عملکردی و نقاط ضعف و قوت سیستم مورد بررسی قرار گرفت.


مدیرکل بهداشت و درمان در ادامه تاکید کرد: بر اساس جمع بندی و مستند سازی موارد مطرح شده، دستورالعمل‌های عملیاتی تیم‌های بهداشت و درمان در برنامه ریزی آتی جهت ارایه خدمات تغییر متناسب خواهد کرد.


علیخانی افزود: لازم به ذکر است که بر اساس برنامه ریزی های انجام شده کارگاه مذکور با حضور معاونان بهداشت، درمان و توانبخشی در روزهای 26 و 27 دی ماه سال جاری برگزار و مباحث هماهنگی، فرماندهی و مدیریت اطلاعات در زلزله کرمانشاه در قالب کارگروه های تخصصی، مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
وی در پایان خاطر نشان کرد: در همین راستا، همکاران حوزه سلامت در بلایا و فوریت های پزشکی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز نسبت به ارایه یافته ها و درس‌های آموخته شده اقدام خواهند کرد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha