معاون پشتیبانی و منابع انسانی وزارت بهداشت گفت: 70 طرح نیمه تمام بهداشتی و درمانی در کشور وجود دارد.

15 هزار تخت بیمارستانی با قدمت 50 سال در کشور وجود دارد

به گزارش سلامت نیوز دکتر رحمت الله حافظی در جریان بازدید از طرحهای نیمه تمام بهداشتی درمانی شهرهای رامسر، کلاردشت و نوشهر در گفتگو با مهر ، با اشاره به وجود 520 بیمارستان دولتی در سطح کشور ، افزود: 15 هزار تخت با قدمت 50 سال در بیمارستانهای کشور وجود دارد که برای تجهیز آنها به طور متوسط سالانه 2500 تخت به شبکه بیمارستانها وارد می شود و بقیه نیز جایگزین می شود.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی وزارت بهداشت تصریح کرد: بر اساس تبصره 2 قانون بودجه سال 85 ، مبلغ 40 میلیون دلار به وزارت مسکن داده شد که سهم استان مازندران 6 بیمارستان و 360 تخت است.

به گفته حافظی ، با امضاء توافقنامه میان وزارت مسکن و سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، مقرر شد در شهرهای کجور ، نکاء ، محمودآباد و پلور ، یک بیمارستان با امکانات جدید ساخته شود و بیمارستان نیمه تمام رامسر ظرف 3 سال آینده افتتاح شود.

وی خاطر نشان کرد: در استان مازندران طرحهای بیمارستانی زیادی از جمله بیمارستانهای نیمه تمام گلوگاه ، سوانح سوختگی زارع ساری ، نکاء ، محمودآباد ، شهید بهشتی نوشهر و کلاردشت وجود دارد که امیدواریم تا پایان امسال آماده بهره برداری شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha