شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲

بارش پراکنده برف که از جمعه شب در مناطق کوهستانی بخش لاریجان شهرستان آمل باریدن گرفت ، مقاطعی از جاده هراز را سفید پوش و لغزنده کرده است .

جاده هراز برفی و لغزنده شد

سلامت نیوز: بارش پراکنده برف که از جمعه شب در مناطق کوهستانی بخش لاریجان شهرستان آمل باریدن گرفت ، مقاطعی از جاده هراز را سفید پوش و لغزنده کرده است .

به گزارش سلامت نیوز، رئیس اداره راه و شهرسازی بخش لاریجان از توابع شهرستان آمل در این باره به ایرنا گفت : هم اکنون سطح جاده هراز حد فاصل پلور تا بعد از آستانه امامزاده هاشم (ع) تا خروجی حوزه استحفاظی مازندران به سمت استان تهران سفیدپوش شده است.
یوسف جغتا افزود : جاده هراز اکنون از کیلومتر 80 تا 105 دارای بارش های پراکنده برف است که هر لحظه بر شدت آن افزوده می شود.
وی گفت : سطح جاده در این محدوده لغزنده شده و ضروری است شهروندان حدالامکان از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند ، و در صورت ضرورت نیز رانندگان برای اطمینان بیشتر و افزایش ایمنی حتما با زنجیرچرخ تردد کنند.
رییس اداره راه و شهرسازی لاریجان افزود که ماموران راهداری و حمل و نقل جاده ای هم در آماده باش کامل و اکیپ های راهداری مشغول نمک پاشی در گردنه های برفگیر جاده هراز هستند.
فرماندهی پلیس راه مازندران نیز جمعه شب اعلام کرد که جاده هراز از عصر امروز تاکنون در محدوده لاسم ، قبل از تونل تکاور ، سه راه چلاو ، تونل وانا در مسیر آمل به تهران دارای ترافیک پرحجم است.
این فرماندهی همچنین از رانندگانی که قصد تردد از جاده های کوهستانی مازندران را دارند خواست تا زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
حدود 110 کیلومتر از مسیر جاده هراز از آمل تا بعد از امامزاده هاشم (ع) در محدوده حوزه استحفاظی استان مازندران است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha