فرماندار شهرستان دنا از توقف عملیات جستجو و انتقال پیکر جانباختگان پرواز تهران- یاسوج بعلت مساعد نبودن شرایط جوی در ارتفاعات دنا در بیست و یکمین روز خبرداد.

توقف دوباره جستجو و انتقال پیکر جانباختگان هواپیما

سلامت نیوز: فرماندار شهرستان دنا از توقف عملیات جستجو و انتقال پیکر جانباختگان پرواز تهران- یاسوج بعلت مساعد نبودن شرایط جوی در ارتفاعات دنا در بیست و یکمین روز خبرداد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، عباس بهشتی افزود: ۵۰ تیم از نیروهای امدادی و تیم‌های کوهنوردی برای جست و جو و انتقال پیکر جانباختگان سانحه هوایی تهران- یاسوج آماده باش هستند تا در صورت مساعد شدن هوا عملیات را آغاز کنند.

وی اظهار کرد: ۲ فروند بالگرد هلال احمر و اورژانس نیز هم اینک در محل ورزشگاه شهر سی سخت مستقر است و به محض مساعد شدن شرایط هوا امدادگران را به ارتفاعات پازن پیر اعزام خواهند کرد.

فرماندار شهرستان دنا خاطرنشان کرد: شرایط نامساعد جوی امروز، شدت وزش باد، مه غلیظ، و کولاک شدید و وجود ابر در ارتفاعات اجازه اعزام نیروهای امدادی به منطقه سقوط هواپیما تهران- یاسوج در ارتفاعات دنا و انجام عملیات جست و جو برای یافتن پیکرهای جانباختگان این سانحه را نداده است.

بهشتی تصریح کرد: یک بالگرد صبح امروز به منطقه اعزام شد اما به دلیل وزش باد شدید و مه غلیظ امکان فرود آمدن نداشت. هم اکنون در تلاش هستیم تا یک کمپ با امکانات لازم در ارتفاعات دنا ایجاد شود.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha