سخنگوی سازمان آتش نشانی از ریزش یک ساختمان بر اثر انفجار در بازار مسکرها خبر داد.

ریزش ساختمان براثر انفجار در بازار مسکرها

سلامت نیوز:سخنگوی سازمان آتش نشانی از ریزش یک ساختمان بر اثر انفجار در بازار مسکرها خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا،جلال ملکی  درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت 22:30 شب گذشته یک مورد حادثه آوار در بازار تهران، بازار مسکرها، به سامانه 125 سازمان آتش نشانی اطلاع داده می شود.

او با بیان اینکه بلافاصله 2 ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام می شوند، ادامه داد: محل حادثه کارگاه تولیدی به وسعت 100 متر بود که زیرزمینی به وسعت تقریبی 20 متر داشت و در کار مسکری فعالیت می کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطر نشان کرد: در بخش زیر زمین یک آقای 60 ساله مشغول کار بوده که متاسفانه براثر انفجار در همین بخش سقف زیر زمین کاملا تخریب می شود.

ملکی ادامه داد: اطلاعات اولیه حاکی از این بود که این مرد 60 ساله در زیر آوار محبوس شده است. خوشبختانه این انفجار منجر به آتش سوزی نشده بود. آتش نشانان به سرعت کار آواربرداری و جستجو را آغاز کردند و خیلی سریع علیرغم اینکه زیرزمین از آوار سقف پرشده بود اما آتش نشانان توانستند به سرعت این فرد را پیدا کنند.

ملکی تصریح کرد: این فرد دچار سوختگی هایی در نقاط مختلف بدن شده بود که با حضور عوامل اورژانس به آنها تحویل داده شد.

سخنگوی سازمان اتش نشانی درباره علت این حادثه گفت: نشت گاز از سیلندر گاز موجود در محل و جرقه باعث این انفجار شده بود. عملیات نیز در ساعت 23:33 به پایان رسید.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha