سلامت نیوز :مسئول واحد اعزام مركز پزشكی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: اعزام گروه‌های درمانی عمره به خصوص گرو‌ه‌های راه‌انداز مراكز درمانی مركز پزشكی حج و زیارت هلال‌احمر با عدم صدور ویزا از طرف سفارت عربستان مواجه شد.

علی قیدانی در گفت‌وگو با  فارس اظهار داشت: متأسفانه هر سال با پایان ماه صفر اعزام زائران عمره مفرده به خصوص گرو‌ه‌های راه انداز مراكز درمانی مركز پزشكی حج و زیارت هلال‌احمر به دلیل عدم صدور ویزا از طرف سفارت عربستان دچار مشكل می‌شود.

وی به اعلام اعزام زائران كشورمان از 17 بهمن از طرف سازمان حج و زیارت اشاره كرد و گفت: متأسفانه هنوز با توجه به عدم گشایش سامانه صدور ویزا برای زائران توسط سفارت عربستان سعودی در تهران تاكنون برای هیچكدام از نیروهای اعزامی عمره مركز پزشكی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر نیز ویزایی صادر نشده است ولی تمام امور اعزام این افراد به طور كامل از طرف مركز پزشكی حج و زیارت هلال‌احمر صورت پذیرفته است.

قیدانی افزود: به محض صدور ویزا از طرف سفارت عربستان گروه راه‌انداز مركز پزشكی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر برای راه‌اندازی درمانگاه‌های این مركز كه در هتل‌ها و مراكز درمانی شهرهای مكه و مدینه مستقر است در سریع ترین زمان ممكن یك روز زودتر به عربستان اعزام می‌شوند.

مسئول واحد اعزام مركز پزشكی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر اظهار داشت: زائران عمره مفرده كشورمان از لحاظ كنترل بهداشتی و درمانی خود به دلیل عدم صدور ویزا برای گرو‌ه‌های راه‌انداز مراكز درمانی مركز پزشكی حج و زیارت هلال‌احمر از طرف سفارت عربستان به هیچ وجه نگران نباشند زیرا راه‌اندازی درمانگاه‌های این مركز در اماكن زیارتی كشور عربستان در كمتر از یك روز میسر می‌شود.

قیدانی خاطرنشان كرد: به محض اخذ ویزا و دریافت بلیت هواپیما، تاریخ و ساعت قطعی اعزام همكاران گرو‌ه راه‌انداز مراكز درمانی مركز پزشكی حج و زیارت هلال‌احمر ایران مستقر در عربستان از طریق سامانه پیام كوتاه اطلاع داده خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha