یکشنبه ۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
کد خبر: 246617

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از خیزش گرد و غبار در استان‌های ایلام، خوزستان، کرمانشاه، سمنان، اصفهان و قم خبر داد.

گرد و غبار 6 استان را در بر می‌گیرد

سلامت نیوز: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از خیزش گرد و غبار در استان‌های ایلام، خوزستان، کرمانشاه، سمنان، اصفهان و قم خبر داد.

 

به گزارش سلامت نیوز، نقل از احد وظیفه در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: در ساعات بعدازظهر امروز (۳ تیرماه) در برخی مناطق شمالی آذربایجان غربی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز شرقی شاهد رشد ابر و رگبار پراکنده باران، گاهی وزش باد و احتمال رعد و برق خواهیم بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: طی امروز (۳ تیرماه) در استان‌های ایلام، خوزستان، کرمانشاه و در برخی مناطق شرق و شمال شرق کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در برخی مناطق این استان‌ها همراه با خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

به گفته وظیفه طی دو روز آینده برای جنوب سمنان، شمال اصفهان و قم به واسطه وزش باد نسبتا شدید احتمال گرد و خاک وجود خواهد داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه اظهار کرد: امروز (۳ تیرماه) خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در مورد شرایط آب و هوایی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا و پس فردا (۴ و ۵ تیرماه) صاف خواهد بود همچنین در برخی ساعات وزش باد خواهد داشت. بیشترین و کمترین دمای تهران طی دو روز آینده به ترتیب ۳۹ و ۲۴ درجه سانتیگراد و ۳۷ و ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پیشنهاد سردبیر

  • افسردگی را با این ورزش‌ها از بین ببرید

    افسردگی را با این ورزش‌ها از بین ببرید

    وقتی با افسردگی دست و پنجه نرم می‌کنید، شاید ورزش کردن امری سخت و بعید به نظر برسد، اما می‌تواند نقش مهمی در مدیریت علائم افسردگی داشته باشد.

  • مو روی لاله گوش نشانه چیست؟

    مو روی لاله گوش نشانه چیست؟

    وجود مو روی گوش و کانال گوش می تواند یک علامت هشدار باشد و باید جدی گرفته شود. علاوه بر این ظاهر نازیبای آن اعتماد به نفس شخص در اجتماع را کاهش می دهد.

  • این علائم نشان می‌دهد که مشروب تقلبی مصرف کرده‌اید

    این علائم نشان می‌دهد که مشروب تقلبی مصرف کرده‌اید

    دکتر شاهین شادنیا می‌گوید: هیچ روشی برای تشخیص الکل تقلبی وجود ندارد و تمام روش‌هایی هم که در فضای مجازی برای تشخیص آنها عنوان می‌شود شاید تا حدودی کمک‌کننده باشند اما درباره هیچ کدام قطعیت برای تشخیص وجود ندارد.

  • قلب به این دو ویتامین نیاز دارد

    قلب به این دو ویتامین نیاز دارد

    ویتامین‌های B ۶ و B ۱۲ برای سلامت قلب و عروق بسیار مهم هستند.

  • رفلاکس را با دردهای قلبی اشتباه نگیرید

    رفلاکس را با دردهای قلبی اشتباه نگیرید

    بیماری رفلاکس معده به مری هنگامی اتفاق می‌افتد که اسید معده به طور مکرر به لوله‌ای که دهان و معده را به هم متصل می‌کند (مری) برمی‌گردد؛ به گونه ای که باعث تحریک پوشش مری خواهد شد .

  • راه های افزایش گلبول قرمز خون با رعایت نکاتی ساده

    راه های افزایش گلبول قرمز خون با رعایت نکاتی ساده

    گلبول های قرمز خون مسئول حمل و نقل اکسیژن به سراسر بدن هستند بنابراین حفظ آن در سطوح سالم ضروری است که بدین منظور شما می توانید به سادگی از راه های طبیعی گلبول های قرمز را افزایش دهید.

  • ورزش هایی برای زایمان آسانتر

    ورزش هایی برای زایمان آسانتر

    زایمان طبیعی آسانتر به آمادگی گروه های عضلانی مختلفی نیاز دارد، از کف لگن گرفته تا پشت و شکم و پاها. بنابراین، تقویت کل بدن ایده خوبی است تا بتوانید برای زایمان راحت تر و سالم تر آماده شوید.

  • 30درصدمردم با میگرن متولد می‌شوند

    30درصدمردم با میگرن متولد می‌شوند

    همه ما در اطرافیان خود، کسانی را می‌شناسیم که درگیر میگرن هستند، با این حال باورهای غلطی نسبت به این عارضه داشته و داریم.

پربحث ترین اخبار