جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: خودروهای پارک شده در خیابان‌های اطراف ورزشگاه آزادی به پارکینگ‌های پلیس منتقل می‌شوند.

آماده‌باش پلیس راهور تهران در روز دربی

سلامت نیوز: جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: خودروهای پارک شده در خیابان‌های اطراف ورزشگاه آزادی به پارکینگ‌های پلیس منتقل می‌شوند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازآنا،حسن عابدی  درخصوص تمهیدات پلیس راهور تهران بزرگ با توجه به‌برگزاری مسابقه فوتبال بین دو تیم استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با اشاره به آماده‌باش صددرصدی ماموران راهور در سطح شهر تهران و به‌ویژه در خیابان‌ها و بزرگراه‌های اطراف ورزشگاه آزادی اظهار کرد: نیروهای راهور تهران از صبح امروز پنج شنبه پنجم مهر در تمام معابر و خیابان‌های منتهی به ورزشگاه آزادی حاضر خواهند بود و ترافیک‌های احتمالی را پوشش می‌دهند.

وی با اشاره به این‌که نیروهای راهور تا پایان مسابقه در محل‌های خود مستقر خواهند بود، ادامه داد: ماموران راهور، تا خیابان‌های اطراف ورزشگاه آزادی به حالت عادی برنگردد محل‌های خود را ترک نخواهند کرد و به کار خود ادامه خواهند داد. از طرفی از مردم تقاضا داریم تا درصورت امکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند چراکه ظرفیت پارکینگ‌ها محدود است.

عابدی یادآور شد: معمولا در بازی‌های مهم مانند دربی به‌دلیل تکمیل شدن ظرفیت پارکینگ‌ها، مردم ماشین‌های خود را در خیابان‌های اطراف ورزشگاه آزادی پارک می‌کنند در این‌صورت ترافیک ورزشگاه به بزرگراه‌هایی مانند آزادراه تهران- کرج، شهید همت و شهید حکیم می‌رسد لذا ماموران ما ماشین‌هایی که در خیابان‌های اطراف ورزشگاه پارک شدند را با جرثقیل به پارکینگ‌های راهور انتقال می‌دهند.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ممنوعیت پارک خودرو در اطراف رینگ اصلی خبر داد و گفت: امیدواریم مردم بدون مشکل ترافیکی به ورزشگاه آزادی بیایند و مسابقه را تماشا کنند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha