سلامت نیوز :قائم مقام آموزش در امور سنجش آموزش پزشكی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی گفت: نتایج ازمون دستیاری پزشكی فردا - یكشنبه - اعلام می شود .
 
جبرائیل نسل سراجی در گفت و گو با ایرنا افزود:كارنامه داوطلبین شركت كننده در آزمون دستیاری تخصصی سال 89 ،فردا -یكشنبه - از ساعت 14 بر روی سایت مركز سنجش پزشكی به نشانیhttp://www.sanjeshp.ir قرار می گیرد.
وی افزود : داوطلبان می توانند از ساعت 14 روز یكشنبه تا ساعت 23 روز چهارشنبه، 25 اسفندماه نسبت به انتخاب رشته محل دوره های تخصصی اقدام كنند.
وی ادامه داد: شركت كنندگان در آزمون دستیاری تخصصی برای اطلاع از كارنامه، می توانند با همان كد رهگیری كه پیشتر با آن در آزمون شركت كرده بودند، وارد سایت شوند.
قائم مقام آموزش در امور سنجش آموزش پزشكی وزارت بهداشت، خاطرنشان كرد: 10 هزار و 400 نفر از شركت كنندگان در آزمون دستیاری تخصصی كه اوایل اسفندماه جاری برگزار شد، می توانند نسبت به انتخاب رشته محل ، اقدام كنند.
سراجی گفت: در نهایت بیش از دو هزار نفر در این آزمون پذیرش خواهند شد كه اسامی آنان در تابستان سال 90 اعلام می شود.
وی افزود: هرچند كارنامه و پاسخنامه به صورت اسكن شده روی سایت مركز سنجش پزشكی قرار گرفته است اما معترضان به نتیجه امتحان می توانند اعتراض خود را از طریق سایت اعلام كرده و نتیجه آن نیز بطور شخصی به آنان اعلام خواهد شد.
قائم مقام آموزش در امور سنجش آموزش پزشكی وزارت بهداشت، یادآور شد: بیش از 15 هزار نفر برای آزمون دستیاری تخصصی ، نام نویسی كردند اما در جلسه آزمون 13 هزار داوطلب شركت داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha