رئیس اورژانس اجتماعی کشور با بیان اینکه تعهد سازمان بهزیستی در تکمیل شبکه اورژانس اجتماعی محقق شده است، گفت امسال تمرکز بهزیستی بر توسعه پایگاه‌های خدمات اجتماعی در حاشیه شهرها و سکونتگاه‌های غیررسمی است.

راه اندازی پایگاه‌های خدمات اجتماعی در حاشیه‌شهرها و سکونتگاه‌های غیررسمی

سلامت نیوز:  رئیس اورژانس اجتماعی کشور با بیان اینکه تعهد سازمان بهزیستی در تکمیل شبکه اورژانس اجتماعی محقق شده است، گفت امسال تمرکز بهزیستی بر توسعه پایگاه‌های خدمات اجتماعی در حاشیه شهرها و سکونتگاه‌های غیررسمی است.


به گزارش سلامت نیوز،، رضا جعفری در گفت‌وگو با پانا درباره برنامه بهزیستی جهت توسعه اورژانس اجتماعی گفت: تعهد سازمان بهزیستی در موضوع توسعه اورژانس اجتماعی انجام شده است به طوری که قرار بود در سال 96 در همه شهرهای بالای 50 هزار اورژانس اجتماعی راه‌اندازی شود و 140 مرکز اورژانس اجتماعی ایجاد شود که اکنون 160 مرکز اورژانس اجتماعی راه‌اندازی شده است و از آنچه پیش‌بینی شده بود نیز 20 مرکز بیشتر است.

رئیس اورژانس اجتماعی کشور ادامه داد: سازمان بهزیستی برای راه‌اندازی اورژانس اجتماعی فقط به شهرهای بالای 50 هزار نفر بسنده نکرده است و در شهرهایی که زیر 50 هزار نفر جمعیت دارند نیز بر روی موضوع آسیب‌های اجتماعی تمرکز کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری موضوع توسعه پایگاه‌های خدمات اجتماعی در حاشیه شهرها و سکونتگاه‌های غیررسمی را در دستور کار قرار دادیم و در هر استان دو پایگاه راه‌اندازی کردیم، از طرفی اعتباری نیز از سوی وزارت کشور به این موضوع اختصاص یافته است.

وی گفت: در این مراکز فعالیت‌ها به صورت اجتماع محور دنبال می‌شود و کارشناسان سعی می‌کنند با ارتباط با افراد، آسیب‌های اجتماعی را شناسایی کنند و در واقع نقش حمایتی دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha