مرد روانی كه كودك دوساله‌ای را ربوده بود در بازجویی‌ها ادعا كرد كه خیال كردم فرزند خودم است.

ربودن كودك 2 ساله مقابل چشمان پدر و مادر

سلامت نیوز: مرد روانی كه كودك دوساله‌ای را ربوده بود در بازجویی‌ها ادعا كرد كه خیال كردم فرزند خودم است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه جوان، چندی قبل مأموران پلیس با تماس شهروندی از حادثه كودك‌ربایی در یكی از خیابان‌های شرقی پایتخت با خبر و راهی محل شدند.

مأموران در محل حادثه دریافتند لحظاتی قبل مرد جوانی پسر بچه دوساله‌ای را مقابل چشمان پدر و مادرش ربوده اما در تعقیب و گریز خانواده كودك و همسایه گرفتار می‌شود.

پدر كودك دوساله گفت: دقایقی قبل همراه همسر و پسر دو‌ساله‌ام از خانه بیرون آمدیم تا به بازار برویم. پسرم كمی از ما جلو‌تر حركت می‌كرد كه مرد ناشناسی او را بغل گرفت و پا به فرار گذاشت. در حالی كه پسرم گریه می‌كرد مرد كودك‌ربا به فرار خود ادامه‌ می‌داد. من و مادرش كه شوكه شده‌بودیم با داد و فریاد از همسایه‌ها درخواست كمك كردیم و به تعقیب بچه دزد پرداختیم تا اینكه در نهایت پس از تعقیب و گریز طولانی متهم را با كمك همسایه‌ها دستگیر كردیم.

پس از طرح این شكایت مأموران متهم را به اداره پلیس منتقل كردند.

متهم در بازجویی‌ها در ادعایی گفت: چندی قبل همسرم همراه فرزند خردسالم مرا ترك كردند و تنها گذاشتند. خیلی دلم برای فرزندم تنگ شده بود و هر وقت به داخل خیابان می‌رفتم و كودكی را می‌دیدم خیال می‌كردم فرزند خودم است و به همین خاطر فرد ناشناسی به من دستور می‌داد او را با خودم ببرم. لحظه حادثه این كودك را تنها داخل كوچه دیدم و خیال كردم فرزندم است و او را بغل كردم و از محل به سرعت گریختم كه دستگیر شدم.

متهم پس از بازجویی به دستور قاضی سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران به پزشكی قانونی معرفی شد كه مشخص شد وی اختلال شخصیتی دارد كه برای مداوا به بیمارستان روانی معرفی شد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha