«محمود واعظی»، رئیس دفتر رئیس جمهور، در حاشیه جلسه هیات دولت درباره استعفای وزیر بهداشت گفت: سعی می شود تا جایی که امکان دارد صحبت شده تا مشکل حل شود. شرایط امروز ما با سالهای گذشته متفاوت است و سازمان برنامه و بودجه برای تهیه بودجه با سختی مواجه بود.

رئیس جمهور تلاش می‌کند وزیر بهداشت را حفظ کند

سلامت نیوز:رئیس‌ دفتر رئیس‌جمهور گفت: رئیس جمهور تلاش می‌کند وزیر بهداشت را حفظ کند زیرا ایشان سرمایه دولت هستند.

به گزارش برنا  «محمود واعظی»، رئیس دفتر رئیس جمهور، در حاشیه جلسه هیات دولت درباره استعفای وزیر بهداشت گفت: سعی می شود تا جایی که امکان دارد صحبت شده تا مشکل حل شود. شرایط امروز ما با سالهای گذشته متفاوت است و سازمان برنامه و بودجه برای تهیه بودجه با سختی مواجه بود.

وی افزوذ: ما آقای قاضی زاده هاشمی را سرمایه دولت دانسته و اقدامات ایشان را قدر می دانیم، انشاالله همراه دولت باشند. اگر آقای هاشمی از دولت جدا شوند همواره سرمایه ما خواهند بود و از وجود ایشان استفاده خواهیم کرد. رئیس جمهور تلاش می کند تا آقای قاضی زاده هاشمی را حفظ کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین اخبار سلامت در سال 1402

پیشنهاد سردبیر

  • چرا پاهایمان خواب می‌رود؟

    چرا پاهایمان خواب می‌رود؟

    همهٔ ما گاهی خواب‌رفتن دست یا پا را تجربه می‌کنیم که نتیجهٔ طبیعی فشردگی عصب است. احساس گزگز اغلب با تغییر وضعیت بدن به‌راحتی برطرف می‌شود، چون فشار وارد بر عصب حذف می‌شود. خواب‌رفتن دست‌ها و پاها پارستزی نیز نامیده می‌شود.

  • چشم‌رنگی‌ها بیشتر در معرض این بیماری هستند

    چشم‌رنگی‌ها بیشتر در معرض این بیماری هستند

    در افراد دارای چشم‌های سبز و روشن‌تر، میزان رنگدانه‌های جذب‌کننده‌ی نور کمتر است و همین عاملی است که خطر ابتلا به سرطان چشم را افزایش می‌دهد. سالانه ۲۵۰۰ نفر در ایالات متحده امریکا به این بیماری مبتلا می‌شوند.

  • ۲ داروی جدید ضد سکته در آمریکا رونمایی شد +جزئیات

    ۲ داروی جدید ضد سکته در آمریکا رونمایی شد +جزئیات

    در کنفرانس قلب در آتلانتای جورجیا از دو داروی جدید ضد سکته به نام‌های پلوزاسیران و اولزارسن رونمایی شد.

  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!

    به بچه‌هایتان نودل ندهید!

    بسیاری از کارشناسان تغذیه معتقدند غذاهای فوری مانند نودل فوری نه تنها ارزش غذایی ندارد بلکه مصرف خارج از تعادل آن می‌تواند مضرات زیادی هم داشته باشد چرا که این نوع غذاها برای خوشمزه‌تر شدن در فرایند فراوری با روغن و نمک فراوان مزه‌دار می‌شوند. غذاهایی که برای بزرگترها توصیه نمی‌شوند قطعا برای کودکان نیز مضر است.

  • اثر بی‌نظیر ۷ دم‌نوش روی آلرژی‌های بهاری

    اثر بی‌نظیر ۷ دم‌نوش روی آلرژی‌های بهاری

    بسیاری از مردم برای تسکین حساسیت‌های فصلی خود به آنتی‌هیستامین‌های موجود در داروخانه روی می‌آورند. درصورتی که به راحتی می‌توان با به‌کارگیری درمان‌های طبیعی، این علائم را بهبود بخشید.

  • با این روش مراقبتی ۱۵۰ سال عمر می‌کنیم

    با این روش مراقبتی ۱۵۰ سال عمر می‌کنیم

    به عقیده محققان با پیشرفت علم تا پایان قرن، انسان‌هایی که ۱۵۰ سال عمر می‌کنند، چیز عادی در دنیا خواهد شد.

  • راه‌هایی طلایی برای رهایی از کبد چرب

    راه‌هایی طلایی برای رهایی از کبد چرب

    آیا اغلب در سمت چپ شکم احساس خستگی و ناراحتی می‌کنید، این‌ها ممکن است نشانه‌ای از بروز مشکلاتی برای کبد یا چرب شدن آن باشد. اما در مراحل ابتدایی شاید بتوان با پیروی از یک رژیم غذایی سالم به همراه مصرف قرص از پیشرفت روند چرب شدن کبد پیشگیری کرد.

  • آیا می توان دوبار آبله مرغان گرفت؟

    آیا می توان دوبار آبله مرغان گرفت؟

     امکان ابتلای مجدد به آبله مرغان ممکن است ولی رایج نیست. پس از ابتلا به آبله مرغان، کودکان معمولاً مصونیت مادام العمر دارند و دیگر به آن مبتلا نمی شوند.

پربحث ترین اخبار