کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از روز چهارشنبه سامانه بارشی جدیدی از سمت جنوب و جنوب غرب به کشور وارد می‌شود و تا اواخر وقت چهارشنبه نیمه غربی کشور بارندگی دارند برای روز پنچ شنبه در بیشتر مناطق کشور شاهد بارش باران و برف هستیم.

ورود سامانه بارشی جدید به کشور/ کاهش ۱۰ درجه‌ای هوا/ بارش برف در اکثر نقاط کشور

سلامت نیوز:کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از روز چهارشنبه سامانه بارشی جدیدی از سمت جنوب و جنوب غرب به کشور وارد می‌شود و تا اواخر وقت چهارشنبه نیمه غربی کشور بارندگی دارند برای روز پنچ شنبه در بیشتر مناطق کشور شاهد بارش باران و برف هستیم.
                                                     
                                                      
      
به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،فریبا گودرزی ، درباره وضعیت جوی چند روز آینده کشور بیان کرد: از روز چهارشنبه سامانه بارشی جدیدی از سمت جنوب و جنوب غرب به کشور وارد می‌شود و تا اواخر وقت چهارشنبه نیمه غربی کشور بارندگی دارند برای روز پنچ شنبه در بیشتر مناطق کشور شاهد بارش باران و برف هستیم.

وی تاکید کرد: در روز‌های پنچ شنبه و جمعه با کاهش نسبی دما حدود ۸ تا ۱۰ درجه در کلیه استان‌های کشور را شاهد خواهیم بود.

گودرزی افزود: برای روز چهارشنبه بارش برف و باران گاهی وزش باد شدید در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، غرب کردستان، کرمانشاه، لرستان، جنوب اصفهان، شمال غرب فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه وبویراحمد، خوزستان و ایلام را خواهیم داشت.

این کارشناسی سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: بارش برف و باران گاهی وزش باد شدید در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، لرستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه وبویراحمد، فارس، خوزستان، بوشهر، ایلام، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم، همدان، مرکزی، خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی، شمال یزد، گیلان، مازندران و گلستان برای روز پنچ شنبه پیش بینی می شود.

وی افزود: در روز جمعه بارش برف و باران گاهی وزش باد شدید در استان‌های گلستان، شرق مازندران، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی پیش بینی می شود.

وی در ادامه تاکید کرد: در نقاط کوهستانی و سردسیر به سبب بارش برف و کولاک با لغزندگی جاده‌ها، مه آلودگی و کاهش دید مواجهه خواهیم بود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha