سه‌شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱

وضعیت 2 تن از مصدومان مناسب نبوده و با استفاده از آمبولانس به بیمارستان بعثت شهر همدان منتقل شدند.

واژگونی سرویس مدرسه با 7 دانش آموز

سلامت نیوز:وضعیت 2 تن از مصدومان مناسب نبوده و با استفاده از آمبولانس به بیمارستان بعثت شهر همدان منتقل شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،مدیر اورژانس پیش بیمارستانی کبودراهنگ گفت: یک دستگاه خودرو سواری پیکان با هفت سرنشین دانش آموز در جاده روستایی حاتم آباد به سمت مزرعه مهدی آباد این شهرستان واژگون شد.

داود مرادی  بیان کرد: این حادثه رانندگی ساعت حدود هشت صبح امروز هنگام انتقال دانش آموزان به مدرسه رخ داد.

وی اضافه کرد: پس از اطلاع رسانی این حادثه به فوریت های پزشکی، 2 دستگاه آمبولانس از پایگاه کوریجان و روعان به محل اعزام شدند.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی کبودراهنگ بیان کرد: وضعیت 2 تن از مصدومان مناسب نبوده و با استفاده از آمبولانس به بیمارستان بعثت شهر همدان منتقل شدند.

رییس پلیس راه استان همدان نیز به ایرنا گفت: رانندگان سرویس مدارس باید دارای گواهینامه پایه 2 و خودروی آنها دارای معاینه فنی باشد.

سرهنگ رضا عزیزی افزود: بیشتر افرادی که به عنوان راننده سرویس مدرسه در بین مسیرهای روستایی انتخاب می شوند این مولفه ها را رعایت نمی کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه حضور پلیس در مسیرهای روستایی نیز کمرنگ است نمی توان این قبیل خودروها را کنترل و اعمال قانون کرد.

رییس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: چنانچه رانندگان سرویس مدرسه بخواهند در جاده های اصلی تردد داشته باشند توسط پلیس رصد می شوند.

سرهنگ عزیزی ادامه داد: در صورت نداشتن گواهینامه پایه 2 و معاینه فنی خودرو، با این قبیل رانندگان علاوه بر اعمال قانون با جدیت برخورد می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha