رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: ۲ هزار و ۶۲۰ پایگاه در ایام نوروز با بیش از ۸ هزار نیروی داوطلب به خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی خواهند پرداخت.

بیش از 2 هزار پایگاه هلال‌احمر آماده خدمت‌رسانی به مردم است

سلامت نیوز: رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: ۲ هزار و ۶۲۰ پایگاه در ایام نوروز با بیش از ۸ هزار نیروی داوطلب به خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی خواهند پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز، مرتضی سلیمی در گفتگو با آنا گفت: امسال جمعیت هلال احمر در تمام ایام نوروز به صورت آماده‌باش، آماده خدمت‌رسانی به مردم است و فعالیت‌هایش را در دو بخش تقسیم کرده است.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به اینکه تمام اقدامات توسط نیروها داوطلبانه انجام می‌گیرد، خاطرنشان کرد: دو هزار و ۶۲۰ پایگاه در ایام نوروز با بیش از هشت هزار نیروی داوطلب خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی خواهند پرداخت.

وی با تأکید بر اینکه هدف هلال احمر، کاهش زمان امدادرسانی به مسافران است، ادامه داد: امسال سازمان امداد و نجات نسبت به سال گذشته بیش از ۳ درصد افزایش منابع دارد و نیروهای این سازمان در ۳۱ استان کشور به یاری مردم خواهند شتافت.

سلیمی تصریح کرد: تیم‌های واکنش سریع، بالگردها و خودروهای امدادی در تمامی استان‌ها فعال و آماده کار هستند و تمام تلاش بر این است که فرهنگ‌سازی و کمک به رفع خستگی در دستور کار این دستگاه قرار گیرد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha