مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: وضعیت آب شرب در تک تک شهرهای خوزستان پایدار و بسیار مناسب است.

وضعیت آب شرب خوزستان پایدار است/ رفع 12 نقطه از 16 نقطه پس‌زدگی فاضلاب اهواز

سلامت نیوز:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: وضعیت آب شرب در تک تک شهرهای خوزستان پایدار و بسیار مناسب است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،صادق حقیقی پور  درباره آخرین وضعیت آب و فاضلاب در خوزستان اظهار کرد: از مجموع 76 شهر استان خوزستان علی رغم سیلاب بسیار شدید و عظیمی که رخ داده، هم اکنون درهیچ کدام از شهرهای خوزستان مشکل تامین آب شرب آشامیدنی وجود ندارد و وضعیت آب شرب در تک تک شهرهای خوزستان پایدار و بسیار مناسب است.

وی افزود: تمام آزمایش‌های لازم از منظر میکروبیولوژی، میکروبی، باکتری وهمه موارد انجام می‌شود و هیچ گونه مشکلی در بحث كنترل كیفی و بهداشتی آب آشامیدنی شهرهای استان خوزستان وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به وضعیت فاضلاب در خوزستان تصریح کرد: در بحث فاضلاب از یک ثبات نسبی در شهرهای استان برخوردارهستیم بجز در شهر اهواز که شاهد برخی از مشکلاتی در آن هستیم.

وی با اشاره به مشکل  فاضلاب در شهر اهواز تصریح کرد: در شهر اهواز در چند روز گذشته 16 نقطه دچار پس‌زدگی شدید فاضلاب شده بود که با تلاش و همکاری پرسنل شرکت آب و فاضلاب اهواز 12 نقطه از این مناطق که دچار پس زدگی فاضلاب شده بود برطرف شد.

حقیقی پور ادامه داد: 4 منطقه باقی مانده است که با بسیج کردن امکانات در این مناطق در تلاش هستیم مشکل پس زدگی فاضلاب در اهواز را به صورت کامل برطرف کنیم.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha