رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران در محورهای ۱۰ استان کشور خبر داد.

بارش باران در ۱۰ استان کشور/ اعمال محدودیت ترافیکی از عصر فردا

سلامت نیوز:رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران در محورهای ۱۰ استان کشور خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،نادر رحمانی درباره وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور با اشاره به ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه تهران- کرج محدوده گرمدره و آزادراه کرج- قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس اظهار کرد: بار ترافیکی نیز در محور شهریار- تهران، پاکدشت- تهران، شهرقدس- تهران پرحجم است و در دیگر جاده‌های کشور مشکل ترافیکی خاصی وجود ندارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنیم تا بار ترافیکی از عصر یکشنبه(یکم اردیبهشت) به سمت تهران پرحجم شود؛ به همین دلیل درصورت بروز ترافیک در جاده‌های شمالی کشور به سمت تهران، محدودیت‌هایی را اعمال خواهیم کرد.

وی درباره شرایط جوی اظهار کرد: هم‌اکنون بارش باران را در برخی از محورهای استان مازندران، گیلان، همدان، ایلام، کرمانشاه، لرستان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان شاهد هستیم؛ از طرفی مه‌گرفتگی نیز در محورهای استان گیلان، مازندران، خراسان رضوی و اردبیل گزارش شده است لذا در محورهای این استان‌ها کاهش دید وجود دارد و رعایت فاصله طولی هنگام رانندگی با خودروی جلویی الزامی است.

رحمانی با اشاره به بارش برف در برخی از محورهای استان آذربایجان غربی و اردبیل اظهار کرد: به هموطنانی که قصد تردد از محور اسالم به خلخال را دارند توصیه می‌کنیم، زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان خاطرنشان کرد: هموطنان برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور با سامانه ۱۴۱ و ۱۲۰ تماس بگیرند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha