معاون درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر از افتتاح بیمارستان تخصصی این جمعیت در زرنج افغانستان طی دو ماه آینده خبر داد.

دکتر سید احمد موسوی، در گفتگو با  مهر افزود: این بیمارستان یکی از مهمترین پروژه های هلال احمر در سال گذشته بود که خوشبختانه عملیات ساخت و احداث آن به پایان رسیده و با تکمیل کادر و تجهیزات پزشکی مورد نیاز، از سوی هلال احمر ایران به زودی به مرحله بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در مرحله اول 30 تخت در این بیمارستان فعال شده و در بخش های مختلف نظیر جراحی، پاراکلینیک، آزمایشگاه، دندانپزشکی ، چشم پزشکی و سایر بخش های تخصصی متناسب با نیاز مردم این منطقه خدمات درمانی ارایه می شود.

به گفته وی، شهر زرنج افغانستان بالغ بر یک صد هزار نفر جمعیت داشته و کمبود مراکز بهداشتی و درمانی در این منطقه، مردم را با مشکلات عدیده ای مواجه ساخته که با افتتاح و بهره برداری از بیمارستان هلال احمر ایران پیش بینی می شود ارایه خدمات درمانی به مردم افزایش کمی و کیفی قابل ملاحظه ای یابد.

وی اظهار کرد: در این بیمارستان تامین داروی مورد نیاز، تجهیزات پزشکی و نیز کادر پزشکی متخصص ازسوی هلال احمر ایران صورت می گیرد اما برای نیروهای خدماتی و پیراپزشکی از خدمات بومی مردم این منطقه استفاده می کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha