سه‌شنبه ۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
کد خبر: 274008

شیوه های ابراز علاقه مردان کاملاً با زنان متفاوت است به همین علت در بعضی از مواقع خانم‌ها فکر میکنند همسرشان به وی علاقه ندارد. زنان دوست دارند ابراز علاقه مردان را در قالب کلمات بشنوند .

مردان چگونه به همسرشان ابراز علاقه می کنند؟

سلامت نیوز: شیوه های ابراز علاقه مردان کاملاً با زنان متفاوت است به همین علت در بعضی از مواقع خانم‌ها فکر میکنند همسرشان به وی علاقه ندارد. زنان دوست دارند ابراز علاقه مردان را در قالب کلمات بشنوند .

به گزارش سلامت نیوز به نقل از بیتوته، در این بخش شیوه های ابراز علاقه مردان را بیان می کنیم پس با ما همراه شوید. علامت های ابراز علاقه مردان که در متن ذیل آمده است ثابت میکند مرد زندگی تان شما را عاشقانه دوست دارد.

 

مرد عمل است

همسرتان یک مرد سنتی است که فکر میکند ابراز احساسات و علاقه کار زنانه است؟ اگر اینگونه است شما دست کم تا زمانی باید به دنبال علامت دیگر ابراز علاقه مردان بگردید و عشقش را از روی آن حدس بزنید. چنین مردهایی دوست دارند به زبان بی زبانی حرف بزنند ابراز علاقه از خود نشان دهند و شما میتوانید از هزار و یک موقعیت این زبان را رمزگشایی کنید.

 

همسر شما امکان دارد « دوستت دارم» را با درست کردن وسایل منزل و کارهای تعمیراتی نشان دهد یا این که به جایش حمام را بشوید یا زباله ها را بیرون ببرد. این گروه از مرد ها دوست ندارند برای ابراز عشقشان کار شورانگیز و بزرگی انجام دهند. آن ها بیش تر از آنکه بخواهند شما را متوجه حس خودشان کنند، دوست دارند برایتان یک زندگی ارام بسازند.

 

شما را اول صف می گذارد

یکی دیگر از شیوه های ابراز علاقه مردان سنتی به همسرشان این است که برای وی بسیار وقت می گذارند و کوچکترین وقت خالی خود را به همسرش اختصاص میدهد .

 

درست است وی اهل خریدن دسته گل برای همسرش نیست و به همسرش نمی گوید که دلم برایت تنگ شده ولی با کارهایش این حرف را ثابت میکند و درست از سرکار بدون هدر کردن وقت پیش همسرش می‌اید تا باقی اوقاتش را با وی سپری کند و یا با تمام خستگی های کاری همسرش را دعوت به با هم وقت گذراندن میکند .

 

توانایی اقرار به اشتباهش را دارد

یکی دیگر از علامت های ابراز علاقه مردان نسبت به زنان این بخش می باشد. یک مرد عاشق گرچه برایش عذاب آور است ولی قابلیت قبول اشتباهاتش و اقرار به آنها را دارد. وی به نظر زن مورد علاقه اش احترام می گذارد و این برایش یک وعده ی پوچ نیست. به همین خاطر است که توانایی سازش دارد و لجاجت نمی کند.

 

به شما توجه میکند

یک همسر پراحساس کاملاً به شما توجه میکند و پیش از انجام هر کاری، نظر شما را می رسد همچنین درصورتی که از هم دور باشید، با شما تماس می گیرد و حال شما را می پرسد. تمام توجه وی در میهمانی های خانوادگی و یا قدم زدن در پارک متوجه شما میباشد .

 

اعتراف کردن

مردی که به شما علاقه داشته باشد تلاش میکند القاب های مناسبی برای شما انتخاب کند که بتواند به سایرین نشان دهد شما زن دوست داشتی وی هستید. به عنوان مثال در جمع میگوید « این همان بانوی دلخواه من است» یا« این خانم آینده ی من است»، این لقب ها به این معنی هستند که همسرتان حقیقتا شما را دوست دارد و به همین علت شما را شخصی برای همراهی در آینده و یا راهنما انتخاب نموده اند .

 

به همین علت است که چنین لقب هایی را برای شما انتخاب نموده است . زمانی که شوهرتان از شما در جمع یاد میکند ، نشان میدهد که به شما افتخار میکند و در حافظه خود یک برنامه ی دو نفره برای آینده ای مشترک با شما ریخته است. در واقع برای وی این لقب ها شروع یک زندگی شیرین و جذاب هستند.

 

زمانی که مرد در جمع احساسات خود را نسبت به زن ابراز میکند ، از این کار منظورهای دیگری هم دارد. به عنوان مثال می خواهد بگوید که این زن متعلق به اوست و فرد دیگری نباید نظر بدی به وی داشته باشد یا مرد دیگری نباید در فکر وی باشد. چنین رفتار و زبانی بین مردها طبیعی است و خودشان به آسانی زبان هم‌دیگر را متوجه میشوند . در واقع مرد می خواهد اعلام کند که این خانم را برای خودش انتخاب کرده است .

 

اما درصورتی که مردی در جمع از شما با اسم فامیلی تان یاد کرد ، یا بعداز مدتی چه بسا شما را به مادر و دوستانش هم معرفی نکرد به این معنی است که فکر خاصی در خصوص شما نکرده است و احیانا علاقه ی خاصی به شما ندارد. پس نباید روی چنین شرایطی حساب باز کنید یا درصورتی که حس کردید که در حال وابسته شدن هستید همان موقع روابط تان را قطع کنید.

 

ولی زمانیکه مرد شما را به سایرین معرفی کرد و شما را با لقب های مورد علاقه اش نسبت داد، بدانید که برنامه ای طولانی‌مدت در ذهنش با شما چیده است و شما را شخصی مناسب برای عشق خود انتخاب کرده است . اعتراف کردن راهی است که بفهمید مرد به شما علاقه دارد یا نه!

 

 مراقبت کردن

درصورتی که مردی شما را حقیقتا دوست داشته باشد، ابداً نمی گذارد چیزی یا کسی به شما اسیب بزند یا شما را تحت فشار قرار دهد. مرد هر چیزی که شما را آزار دهد از بین می برد. طبیعت مرد چنین است و نمی خواهد که خانواده اش مورد تهدید قرار بگیرد. مرد با چنین روحیه ای بزرگ میشود و چه بسا حاضر است بخاطر چنین موضوعاتی دعوا هم بکند. مرد زمانیکه می بیند کسی به مادرش توهین میکند عصبانی میشود و به وی حمله میکند . برای مرد اصلاً چیزی مهم تر از امنیت خانواده اش نیست و مثل یک سرباز مدام از خانواده اش دفاع میکند .

 

تمام مردها از کودکی می آموزند که باید مراقب خانواده و مخصوصا مادرشان باشند. حال همان مرد زمانیکه بزرگ میشود یاد می گیرد که باید مراقب همسر و فرزندانش باشد و نباید بگذارد که چیزی آنها را تهدید بکند و‌اگر نه مردانگی وی زیر سؤال میرود . یک مرد حقیقی مدام تلاش میکند محافظه کار عمل کند.

 

این مراقبت کردن هم نوعی نشان دادن عشق و علاقه ی مرد به زن است که با گفتار نیست بلکه با عمل انجام می شود . مرد در واقع می خواهد نشان دهد تنها چیزی که برای وی اهمیت دارد همسرش است و از همسرش بیش از هر فرد دیگری مراقبت میکند ، برای این که برای وی ارزش زیادی دارد.

 

زن ها مدام می خواهند به مردی تکیه کنند و با مردی زندگی کنند که مرد بتواند امنیتشان را حفظ کند. اما مرد نباید تنها با زور بازو از شما مراقبت کند. این مراقبت میتواند به شیوه های مختلفی صورت بگیرد. به عنوان مثال درصورتی که قرار است شب تنها بیرون بروید و هوا کاملاً تاریک باشد، مرد شما را همراهی میکند یا درصورتی که قرار است که کاری را انجام دهید مرد از خطرات آن کار برای شما میگوید که شما حواستان به همه چیز باشد. مرد از طریق نصیحت و پند هم میتواند از شما مراقبت کند.

 

چنین چیزی در مردها از کودکی وجود داشته است. زمانیکه پسر می بیند پدرش چطور مراقب مادر و خانواده اش میباشد وی هم تلاش میکند مثل پدرش باشد و حال همان روحیه هنوز با مرد مانده است و هیچگاه مرد تغییر نمی کند.

 

این همان عشقی است که مردها تلاش میکنند به زن نشان دهند. آنها مثل زن ها نمی توانند با صحبت کردن علاقه شان را نشان دهند برای این که در این کار مهارت ندارند و با چنین روحیه ای بزرگ نشده اند، ولی درصورتی که قدری به رفتار و کارهای خود توجه کنید متوجه می شوید که آنها هر کاری را انجام می‌دهند تا شما در ارامش باشید.

 

به شما میگوید :« دوستت دارم»

مردان پراحساس پیش از این که همسرشان جمله دوستت دارم را به آنها بگوید آنها این جمله را بکار می برند بدون این که به مکان بکار بردن این جمله توجه کنند.

 

از رابطه با خانواده تان خودداری نمی کند

دیدن خانواده و اقوام شریک عاطفی مان همیشه دلهره آور و سبب نگرانی است. بدین ترتیب تنها یک مرد واقعا عاشق امادگی هر کاری را دارد صرفا برای آنکه بتواند به شما نزدیک شود؛ تفاوتی نمی کند این کار ملاقات با پدرتان باشد که یک نظامی بازنشسته است یا مادربزرگ سختگیرتان.

 

وی سعی میکند تا دل تمامی را بدست‌آورد و آماده است تا این رابطه را ادامه دهد، زیرا عاشق شما است، به خانواده ی شما احترام می گذارد و می داند که آنها هم میتوانند به اقوام وی تبدیل شوند.

 

رویاهایش را بدون شما نمی سازد

برای یک همسر عاشق حضور شما در زندگی کافی است و سایرین تنها آنگاه اهمیت دارند که بتوانند به بهتر شدن حس و زندگی شما کمک کنند.

 

وی تمام تلاشش را برای شما میکند و برای رسیدن به یک ثبات مالی بیش تر از همیشه قدم برمی دارد. این مرد عاشق در رویاهایش تمام چیزها را در کنار شما می خواهد و دوست دارد کنار شما یک خانواده کامل داشته باشد.

 

مدام و تحت هر شرایطی شما را زیبا می بیند

یک مرد عاشق مدام از زیبایی شما حرف میزند زیرا شما را برای ظاهرتان دوست ندارد. و در روزهایی که ظاهرتان زیبا نیست هم وی امکان دارد متوجه این تغییرات در ظاهرتان نشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha