چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران با اشاره به لزوم توجه به ایمنی بوستان‌ها، پارک‌های محلی به فراهم‌آوردن زمینه حضور امن و ایمن خانواده‌ها تاکید کرد.

پارک‌های تهران ایمن نیست

سلامت نیوز:رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران با اشاره به لزوم توجه به ایمنی بوستان‌ها، پارک‌های محلی به فراهم‌آوردن زمینه حضور امن و ایمن خانواده‌ها تاکید کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه آرمان ،مجید فراهانی گفت: در این روزهای گرم تابستانی تنها دلخوشی کم‌هزینه اکثر شهروندان تهرانی، حضور در بوستان‌ها و پارک‌های محلی است؛ حضوری که عدم توجه به ایمنی تجهیزات و فضای امن بوستان می‌تواند این شادی و دلخوشی را با رقم‌زدن حادثه‌هایی اجتناب‌ناپذیر به کام خانواده‌ها تلخ کند.

وی افزود: متاسفانه در سال‌های گذشته ما شاهد بروز حوادثی همچون از مرگ دلخراش فاطمه عزیز در پارک کوهسار منطقه 15 تا شکستن دست پسر بچه‌ای در پارکی دیگر و اخباری تلخ‌تر بوده‌ایم، حادثه‌هایی که علتش را می‌توان در کوتاهی و کم‌کاری، ضعف نظارت و کنترل عملکرد پیمانکاران توسط واحدهای اجرایی شهرداری مناطق و نواحی دانست.

بر همین اساس در اجرای بند 3 ماده 71 قانون شوراهای اسلامی کشور، درباره «لزوم توجه به ایمنی بوستان‌ها، پارک‌های محلی و فراهم‌آوردن زمینه حضور امن و ایمن خانواده‌ها» به شهرداری تهران تذکر می‌دهم.

 

 

  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha