رضوی گفت: تعرفه‌های دندانپزشکی تا پایان پاییز تعیین می‌شوند و سال آینده تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

اعلام تعرفه‌های دندانپزشکی تا زمستان ۹۸

سلامت نیوز:رضوی گفت: تعرفه‌های دندانپزشکی تا پایان پاییز تعیین می‌شوند و سال آینده تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران،سجاد رضوی، دبیر شورای عالی بیمه با اشاره به بالا بودن پرداختی از جیب مردم در حوزه دندانپزشکی اظهار کرد: بخش عمده‌‌ پرداختی از جیب در حوزه درمان، مربوط  دندانپزشکی است و متاسفانه مردم به دلیل بالا بودن تعرفه‌های در مواردی از مراجعه به دندانپزشک یا پیگیری درمان مشکلات دهان ‌و دندان خود پشیمان می‌شوند.

وی ادامه داد: البته پرداختی از جیب در حوزه دندانپزشکی تنها در ایران بالا نیست و در سراسر دنیا خدمات دندانپزشکی تعرفه بالایی دارد.

رضوی دباره زمان تعیین تعرفه‌های دندانپزشکی گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان پاییز امسال، تعرفه‌های دندانپزشکی را اعلام کنیم تا سال آینده تعرفه‌ها تحت پوشش بیمه قرار گیرد.

دبیر شورای عالی بیمه درباره دریافتی‌های نامتعارف در برخی مراکز دندانپزشکی گفت: درست است که تعرفه‌های دندانپزشکی مصوب نشده اما این تعرفه‌ها میزان حداقل و حداکثری دارند و اگر دریافتی دندانپزشکی ها بیش از حد متعارف باشد، مردم می‌توانند موضوع را با اداره‌های نظارت بر درمان دانشگاه ‌های علوم پزشکی یا سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت در میان بگذارند تا به آنها رسیدگی کنیم.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha